wtorek, 1 września 2020

908. Kartki BN 2020 - wrzesień

 Witajcie!


Pooglądałam wszystkie zalinkowane kartki i muszę przyznać, że niektóre z Was zaskoczyły mnie bardzo wybranymi formami, bo były naprawdę wyszukane i pracochłonne :)
Chciałam jeszcze wyjaśnić jedną rzecz, jeśli podobają Wam się formy, które można zrobić w zabawie u Ewinki to jak najbardziej je róbcie u Ewinki lub samodzielnie, bo u mnie ich nie będzie i nie dlatego, że mi się nie podobają. Nie, nie..., nie w tym rzecz. Ja staram się, aby formy u mnie i u Ewy się nie powtarzały, tym bardziej, że niektóre z Was bawią się w obu zabawach :) 

We wrześniu robimy kartkę do wyboru (niektóre z Was zrobią drugi raz):
1. kartkę z shaker boxem 
2. ciemny kolor + złoty - forma dowolna (ciemny kolor - czarny, granatowy, ciemny brąz)

***
Moją kartkę wykonałam na tłoczonej bazie od ITD Collection, papier Christmas in blue od ITD Collection, tekturka pomalowana czarną farbą akrylową, szablon, woski, folia termaton od ITD Collection, różnokolorowe mikrolulki.


Rozsypane kulki ;)

Shakery możecie kupić jako gotowe tekturki lub wykonać je sposobem domowym.
Jak to zrobić możecie zobaczyć w moim tutorialu (co prawda kartka nie jest świąteczna, ale chodzi o ideę) - Tutaj.


Banerek dla chętnych

Żabka czeka do końca września.

Powodzenia!


14 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Lubię produkty z ITD Collection i sama chętnie na nich pracuję, chociaż ostatnio rzadko mam ku temu okazję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Shaker box - super forma.:) Co do form, które najpierw proponowała Ewinka - ona sama napisała u mnie pod twoim komentarzem tak: "Ulcia, mnie dublowanie nie przeszkadza:-) Cieszy mnie, że więcej składaczków widać na blogach i w różnych zabawach:-)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, ale po co dublować? Jest tyle form do odkrycia :)

      Usuń
    2. Pewnie, że tak. Tak tylko przytoczyłam, jakby co.;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna inspiracja, Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale czaderski rogaś :) świetnie mu w tej złotej ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko! Piękna kartka!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię shaker boxy ale ... ostatnio nie lubię kartek robić (lipcowo-sierpniowej nie zrobiłam choć bardzo chciałam ..... nie obiecuję ale do końca roku może ją zrobię, trzeba mi tylko ,,się przełamać,,). Widzę, że wzięło Cię na magiczno-mroczne kolory, mnie się takie klimaty podobają :) Uleńko, Twoja kartka jest piękna, jest magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka.Jest taka nostalgiczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł swietny , raz chyba shaker zrobiłam i był nieudany wiec chetnie podejmę druga próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko Twoja kartka jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  10. :) fajnie, podoba mi sie wrześniowa wytyczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula fajny pomysł, świetny kursik i boska Twoja inspiracja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń