piątek, 11 września 2020

910. Szydełkowe maskotki

Witajcie!

Na grupie Świry Rękodzieła Inspirują w sierpniu robiłyśmy króliki. Relację z tych warsztatów znajdziecie TUTAJ.

Moje dwie królisie mają już swoje domki. W zielonej sukience został w domu, a w różowej powędrował w świat do małej Klary :)


Dla syna na specjalne zamówienie zrobiłam miśka Monokumę... Namęczyłam się z zębiskami okrutnie... Robiłam trzy podejścia - dwa na szydełku... Ostatecznie zęby zrobiłam z filcu i taka wersja podoba mi się najbardziej.




Generalnie prawie spełniłam oczekiwania, bo jak się okazało głowa za mała! Hehehe...
Więc to taka moja wariacja na temat tego złego misia.

***
Serdecznie zapraszam na dzisiaj na 19:00 na wspólne dzierganie :)
A wiecie konto na fb można założyć tylko w tym celu, aby uczestniczyć w takich wydarzeniach, a jest ich naprawdę sporo i jest z czego wybierać ;)

Pozdrawiam serdecznie!

26 komentarzy:

  1. Ale słodkie królisie 😍 szkoda że wcześniej się nie zainteresowałam wydarzeniem, może bym wnuczce zrobiła 🙂
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nic straconego, bo wszystkie livy zapisane są na grupie, więc jeśli masz ochotę to zapraszam :)

      Usuń
  2. Ula. Świetne te dziergane królisie. Miś też super. Myślę, że zdążę zasiąść do szydełkowych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne szydełkowe prace, dzisiaj będę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. królisie słodziaki, a ta dla syna ekstra! No to poogladam dziś kwiatuszki :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Królisie są prześliczne! A miś... Hm, trochę przerażający.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, prześliczne. Misio mnie zaskoczył, nieco przerażający, ale też superowy, mega pomysłowy. Namęczyłaś się nad zębiskami, ale wyszło bosko, brawo, podziwiam. :))))) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! :) zarówno słodkie królisie jak i bardziej 'demoniczny' miś bardzo mi się podobają:) podziwiam jak różnorodne prace potrafisz tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodkie te królisie i urocze.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko królisie tylko tulić.
    A tego misia to się boję 😉. Ale jest fajny
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne efekty Twojego szydełkowania!!! Króliczki milusińskie, a miś groźny dla mnie. Ale rozumiem, zamówienie Syna musiało być dobrze zrealizowane:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te króliczki. Podziwiam zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te szydełkowe maskotki. W królisi w zielonej sukience się zakochałam. Chyba muszę od nowego roku odpuścić sobie zabawy bo szydełko mnie bardzo ciągnie, ale czasu normalnie brak. Miałam byś w piętek, ale znowu mi impreza wpadła i nici z liva muszę obejrzeć powtórkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. wow świetnie podziergałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestes niesamowita Ulo! Rewelacyjne szydełkowe prace!!! Misia nie znam ale jest swietny !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulcia jeszcze raz dziękuję za kursik! Śliczne są Twoje tworki. Ten dla syna jest ekstra!!! Buziaczki :).

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, fantastyczne zabawki-przytulaski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Monokuma wyszedł ci świetnie!!! Danganronpa to całkiem fajna seria:)
    A króliczki doskonale równoważą diaboliczny charakter misiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A nie zrobiłabyś jeszcze jednego Monokumy?? Córka byłaby zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zrobić jak potrzeba :) Napisz do mnie na maila

      Usuń
  19. Mówiłam Ci już, że szydełko Cię kocha ... z wzajemnością. Dla mnie Cudowne, świetne, zachwycające ... niech to uczucie do szydełka trwa!

    OdpowiedzUsuń