poniedziałek, 6 września 2021

949. Wakacyjny Altair Art

Witajcie :)

Zbiorczo wakacyjnie moje inspiracje z papierów Altair Art.

Kartka okolicznościowa z papierów The Beautiful Moments.
Tekturka z Magicznego Kociołka.


Na moim kanale znajdziecie film, z tego jak powstała ta kartka.



Zawieszka z papierów Summer Morning ozdobiona pastą przez szablon Agaterii.



Z papierów Flower Harmony powstały karty ATC i koperta na nie :)



Dla przyjaciółki scraperki powstała kartka z papierów Summer Morning, z tekturką od Magicznego Kociołka.




Do kompletu do kartki i zawieszki z papierów Summer Morning zrobiłam album na bazie, którą dawno temu dostałam od Zosi.
Cały komplet trafił do Martusi.






Powstał też słodki kubełek z papierów On the Wings of the Rainbow.





I na koniec składaczek z papierów Ever Dream.
Wykonałam go na podstawie tutorialu, który przygotowała na naszej grupie fb Agnieszka Wardzińska.



Więc, jak widzicie odpoczywałam od swojego bloga, ale pracowałam twórczo :)
Miałam chwile zwątpienia czy nadal go prowadzić...
Póki co może nie z taką czestotliwością jak wcześniej, ale będę prowadzić!

Miłego tygodnia Wam życzę!


14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, różnorodne prace, widać, że masz do nich rękę :) kolor różowy na nich niezwykle mi się podoba. Ta różowa zawieszka jest przeurocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace są wyjątkowe i pięknie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką radością obejrzałam co wykonałaś. Wspaniałe rzeczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pracowicie spędzałaś wakacyjne dni. Powstało wiele pięknych prac. Wszystkie wyjątkowe, dobrze zakomponowane i starannie wykonane. A ponieważ baaaardzo lubię papiery Ever Dream i nietypowe formy na tę kartkę szczególnie zwróciłam uwagę.
    Co do bloga ja też mam chwile zwątpienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje wszystkie prace, z przyjemnością się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulciu, wszystkie prace robią wrażenie, cudne są.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula super że od czasu do czasu będziemy Cię tu widzieć. Wiem że ostatnio blogi jakoś mało aktywne, ale cieszę się że postanowiłaś zostać. Lubię tu zaglądać. Twoje kartki rewelacyjne, sporo w nich inspiracji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości. Każda kartka zachwyca pomysłowością, dobraniem dodatków i wykonaniem. Perfecto. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace śliczne i wykonane ze smakiem . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulcia każda praca jest idealnie dopieszczona. Wspaniały zestaw dla Martusi powstał, album jest cudny. Buziaki;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka różnorodność!

    Ja też się zastanawiam nad blogiem, ale żal mi 10 lat tutaj

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ! Twoje prace zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń