sobota, 1 stycznia 2022

959. Przepis na... co mi w duszy gra - edycja II

 Witajcie!

Zapraszam na drugą edycję zabawy. W tym roku wytyczne będą nieco inaczej wyglądać ;)

Zasady zabawy:
1. Do udziału zapraszam osoby prowadzące blogi. Osoby, które nie mają blogów, a chciałby uczestniczyć też mogą wziąć udział - wtedy do żabki podpinają linka do zdjęcia swojej pracy na swoich mediach społecznościowych np: z fb, insta itd. (Mam grupę podpiętą pod swój fp Kochamy tagi i tammożemy też wrzucać, jeśli osoby z facebooka nie mające blogów wolałaby taką formę ;) - zmienię wtedy nazwę grupy... napiszcie czy chcecie :)
2. Do zabawy może przystąpić każdy w dowolnym czasie.
3. Na swoim blogu lub fp w poście należy umieścić banerek do posta z wytyczną z danego miesiąca.
4. Wykonujemy minimum jedną pracę na miesiąc - jeżeli ktoś w danym miesiącu chce wykonać więcej niż jedną pracę, bo tak mu się spodobają wytyczne to jak najbardziej może, przyjmę każdą ilość :)
5. Technika pracy oraz użyte materiały są dowolne w zależności od Waszej kreatywności. 
6. Pierwszego dnia miesiąca podam wytyczne na dany miesiąc.
7. Praca musi być nowa nie publikowana wcześniej, możecie łączyć z innymi zabawami. 
8. Pod postem z wytycznymi znajdziecie "żabkę" do niej najpóźniej w ostatnim dniu danego wyzwania (czyli ostatniego dnia danego miesiąca do północny) należy podlinkować post ze swoją pracą.
9. Prace możecie zgłaszać w konkursach, wyzwaniach i gdzie tylko chcecie :)

Pod pojęciem praca mieści się: kartka, ATC, LO, tag, box, pudełka, teczki, organizery itd.itp. - co tylko chcecie byleby spełniało wytyczne. Prace nie muszą być papierowe, mogą być uszytki, dziergadełka na co macie ochotę :)


Mam nadzieję, że znajdą się chętni ;)

4 komentarze:

  1. To ja banerek wrzuciłam i biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł podoba mi się. Dołączę i w miarę możliwości postaram się nakarmić żabkę co miesiąc.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń