piątek, 22 kwietnia 2022

977. Niezapominajkowe skrzypce

 Kto tu zagląda cojakiś czas ten wie, że uwielbiam niezapominajki :)

Dawno temu kupiłam bazę skrzypiec (wtedy był szał i wszyscy robili ;) - ja kupiłam i nie zrobiłam... Nabierały mocy urzędowej. 

W końcu przyszedł na nie czas za sprawą papieru ryżowego Poczta kwiatowa - Niezpominajka. Dodatkowo ozdobiłam je kwiatami - stemplami pomalowanymi akwarelami.






Nieskromnie powiem, że mi się podobają :)

Życzę Wam bajkowego, niezapominajkowego wekendu :)


6 komentarzy:

  1. Widziałam wiele wersji skrzypiec, ale Twoje Ulcia najbardziej mi się podobają. Delikaine, wiosenne no i z niezapominajkami :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne niezapominajkowe skrzypeczki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezapominajkowe skrzypeczki jakby prosto z bajki, Ulciu - cudne są!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te skrzypce są niezłe, ale te kwiaty są powalające. Świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń