wtorek, 19 kwietnia 2022

976. Wielkanoc z ITD Collection

Święta, świeta... i po świętach.

Dziękuję serdecznie za przesłane życzenia urodzionowe i świąteczne - te kartkowe, smsowe, przez messenger i fb. 

W tym roku kartki świąteczne były w moim wykonaniu takie proste do koperty (te, które tutaj pokazywałam). Zrobiłam jeszcze takie eko, którymi w ubiegłym roku zachyciłam się u Justynki - Trzeci pokój.

Baza, szablony od ITD Collection plus pasta modeling, chlapania frba akrylową.




Zrobiłam dwie kartki "na wypasie" z kolekcji Poczta kwiatowa - fiołek i Poczta kwiatowa - niezapominajka - oczywiście obie kolekcjie od ITD Collection.







Te święta i ten rok jakiś szczególny z wielu względów jest i będzie... Nie zrobiłam ani jednej ozdoby świątecznej, nawet takiej tyci, tyci... Zaczęłam czarne pisanki, ale... nie skończyłam. Cóż, święta będą też za rok ;)

Miłego i spokojnego odpoczynku poświątecznego Wam życzę :)



4 komentarze:

  1. Piękne są te kartki eko, Ulciu, wyjątkowe w swojej prostej elegancji. Oczywiście te ukwiecone też mnie zachwyciły.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula o dziwo te kartki ECO są świetne i bardzo mi się podobają. Generalnie lubię bardzo zestawienie eko i białego. O dziwo ja do domu tez żadnej ozdoby nie zrobiłam, teraz to na tapecie jest szydełko, w końcu oprócz bloga jest jeszcze kupa innych ważniejszych zajęć, a Święta i tak były!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te eko karteczki Ulo💚💜💚

    OdpowiedzUsuń