piątek, 5 stycznia 2024

1021. Kartka tunelowa

Pierwsza w tym roku kartka - tunelowa z kolekcji Tajemnicze stworzenia od ITD Collection. Ta kolekcja mi się spodobała od pierwszego wejrzenia. 

Moje klimaty ;)



Wykorzystałam też tekturki z runami, które zostały stworzone do kolekcji z papierami. Na mojej kartce znalazły się runy z grupy Freya - Fehu, Uruz, Thurisaz, Ansuz, Raidho i Kenaz.
Runy pomalowałam czarnym gesso, a następnie nałożyłam złoty wosk.

Zrobiłam trochę porządki w blogach, na które zaglądałam kiedyś... i z przerażeniem odkryłam, że większość została usunięta lub jest nieaktywna od 2016/2017... Wielka szkoda...
 

14 komentarzy:

  1. Uleńko, Ciebie też miło widzieć!!! Bardzo się cieszę, że wróciłaś :D Mój blog jeszcze istnieje, chociaż mało się na nim dzieje, ale czasami coś tam wpadnie ;). Piękna kartka, taka elficka (moje klimaty). Życzę Ci samych pogodnych dni w tym Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulciu, fantastyczna jest ta kartka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :) mam te scrapowe papiery ale póki co nie umiem ich "ugryźć" ;) a co do blogów- ja też widzę że wiele z tych, które odwiedzałam jest już porzuconych... smutne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka wygląda jak mały teatrzyk :-). Też widzę że wiele osób od czasu kiedy zaczęłam przygodę z blogowaniem zrezygnowało. Ja ciągle pisze i mam pomysły na dalsze posty więc nie planuję zamknąć tej przygody :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre osoby (nie będę pokazywała palcem :P) na trochę dłuższą chwilę pozapominały o blogach na rzecz Fb, a inne na stałe :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest ta tunelowa kartka! Co do blogów to ich życie niestety powoli zamiera .... ja traktuję swój jak Archiwum, które kiedyś ,,otworzę,, by powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka, a może byś tak liva zrobiła z tego tunelu. Ciekawie wygląda ten skladaczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna, nigdy takiej nie robiłam...
    A z blogami przykro... nawet bardzo ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne wykonanie i efekt, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna tunelowa kartka Ulka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie taka forma to nowość. Jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka. Jeszcze takiej formy nie spotkałam, ale bardzo mi się spodobała. Wygląda jak drzwi do celtyckiej baśni :)

    OdpowiedzUsuń