poniedziałek, 29 stycznia 2024

1022. Kartki z mapką

 Pora na moją interpretację mapki :)

U mnie powstały aż trzy kartki, bo co tu dużo mówić... kartek w pudełku brak i z reguły robię je na szybko, na ostatnią chwilę jak potrzebuje. Chciałbym trochę wrócić to tego momentu, że potrzebuję = sięgam do pudełka i mam ;)

Pierwsza - BN powstała z kolekcji Velvet - a soft warm touch / ITD Collection.


Druga - okolicznościowa z cudnej kolekcji lawendowej Provence / ITD Collection.

Trzecia - wielkanocna powstała z kolekcji Spring Impressions / ITD Collection. 



Odnosząc się do Waszych wątpliwości co do interpretacji mapki. Sami widzicie, że patrząc na moje kartki można dostrzec, iż nie jest to wierne odwzorowanie mapki, choć starałam się, aby tylko minimalnie od niej odbiec. 

Mapka to taka wytyczna/szablon, która pomaga w kompozycji szczególnie osobom rozpoczynającym swoją przygodę z papierem. Jednak można zauważyć, że z mapek korzystają nawet doświadczone scraperki. Pracując z mapką możesz dodawać elementy, zmieniać ilość elementów oraz ich rodzaj. Nie musisz odwzorowywać mapki 1:1. Ba! Nawet format można zmienić czy rodzaj pracy np. do mapki kartkowej możesz zrobić LO. Można ją obrócić w pionie czy poziomie, odbić w lustrze. Wszystkie chwyty dozwolone pod warunkiem, że na końcu widać z jakiej mapki korzystałeś.

18 komentarzy:

  1. Znakomite kartki Uleńko. Bardzo dziękuję za cenne rady dotyczące mapek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są Twoje mapki, podziwiam że pamiętasz z jakiej kolekcji ja zrobiłaś. Mnie najbardziej podoba się ta Wielkanocna i masz rację super się bierze z pudełka, Chyba też muszę je uzupełnić :-) Fajnie że jest Twoja zabawa, przynajmniej jest okazja do uzupełnienie pudełka!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się wszystkie Twoje kartki. :)
    Cieszę się, że zorganizowałaś tę zabawę, bo przynajmniej mam motywację, by robić kartki systematycznie, a nie na ostatnią chwilę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, wszystkie kartki są super, trudno wybrać najpiękniejszą. To dobry pomysł mieć zapas kartek w pudełku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kartki bardzo mi się podobają. Fajnie, że wróciłaś ze swoją zabawą, bo przynajmniej mam motywację do uzupełnienia braków w pudełkach kartkowych. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Ulo kartki skleiłas, bardzo ciekawie wygladaja na różne okazje 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy są śliczne :)
    Dobry pomysł mieć w zapasie kilka różnych kartek, a nie biegać jak kot z pęcherzem gdy się okaże , że "za pięć dwunasta" należałoby wysłać gdzieś, a tu zero....
    Dziękuję za dodatkowe wyjaśnienia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko, wszystkie kartki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są, druga najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula bardzo fajne kartki. Super że wyjaśniasz nam dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kartki są śliczne ale ostatnia najbardziej mnie urzekła :).

    OdpowiedzUsuń