Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

niedziela, 3 maja 2015

109. Wyzwanie majowe u Hanulka

Wyzwanie majowe: "Wiosna w Paryżu"



Moja interpretacja wyzwania:







Początkowo przeraziłam się wyzwania, potem szukanie odpowiedniego wzoru...milion pomysłów, a na końcu ten znaczkowy obrazek mnie urzekł i już nie chciałam nic innego wyszyć. 
Podróż do Paryża to marzenie do spełnienia... może kiedyś się uda. Mam dwa takie miasta, które chciałabym zobaczyć i obydwa na literkę P - Paryż i Praga - to drugie jest całkiem realne i do osiągnięcia :)
Haft jeszcze nie wykorzystany - będzie obrazek lub kartka. Zdecyduję, jak wyhaftuję drugi obrazek z serii z Wenecją :)

Jak Wam się podoba moja interpretacja?
***
Witam serdecznie wśród moich obserwatorów justyna9ewa. 

31 komentarzy:

  1. Jak pięknie wygląda wieża! :) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne, i te serduszka:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna interpretacja tematu :) Praga - cudowna, byłam kilka razy, ale ciągle mi mało :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to super :) mnie też się w końcu uda!

      Usuń
  4. Śliczny znaczek - piękna kartka z nim wyjdzie :)
    Praga jest przepiękna :) A o Paryżu też marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to oby się nasze marzenia spełniły :)

      Usuń
  5. Cudownie! Też chciałam wyszyć ten obrazek, ale nigdzie nie znalazłam wzoru w wystarczająco dobrej jakości :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obrazek! Super będzie się prezentować na kartce! Do Pragi mam niedaleko, a nigdy nie było okazji się wybrać. Ale jest w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ooooo....jak ja bym miała niedaleko.... wybierz się i powiesz mi jak było :)

      Usuń
  7. oj wpadłyśmy na ten sam pomysł - też wybrałam ten obrazek ale jeszcze nie skończyłam (do 10 dam radę)
    ślicznie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) znając Cię z szybkości i terminowości to na pewno zdążysz :) fajnie, że wybrałaś taki sam :)

      Usuń
  8. Wspaniały paryski znaczek :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafcik wygląda rewelacyjnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie!
    Też myślałam o tym obrazku, ale wydał mi się bardziej jesienny niż wiosenny.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja prze to na początku myślałam o całkowitej zmianie tonacji na zieloną lub różową, ale doszłam do wniosku, że to już nie będzie to samo :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny hafcik i podobają mi się kolorki :).

    Ja też się przeraziłam tego wyzwania :).

    Moja praca póki co jest jeszcze w trakcie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A już myślałam, że tylko ja...
      Do 10-go jeszcze chwilę czasu jest to na pewno zdążysz :)

      Usuń
  12. Piękny hafcik! Bardzo podoba mi się ta interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny:))to masz tak jak ja:)przeglądam milion wzorów i nagle jeden i już wiesz,że to ten i żaden inny:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też się podoba Twoja interpretacja pomysłu, moja poszła w inną stronę, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny haft, nic dziwnego, ze Cie zauroczyl!
    Mialam przyjemnosc byc w Paryzu. Jest pieknie i naprawde warto to miasto zobaczyc!

    OdpowiedzUsuń