piątek, 22 maja 2015

116. Flip it Stamp - maj

Troszkę spóźniony, dzisiaj zakończony hafcik majowy z kalendarza Flip it Stamp :)





Gdyby ktoś zapytał mnie z czym kojarzy mi się maj to bez wahania odpowiedziałabym... kwitnące kasztany, bzy i Dzień Matki :) 
W Rzeszowie całe ulice zasadzone są tymi drzewami, a najbardziej urokliwa i znana jest Aleja pod Kasztanami zlokalizowana w Śródmieściu Rzeszowa :) Aleja biegnie tuż obok letniego pałacyku Lubomirskich.
***
We wtorek skończyłam Holiday i od tamtej pory usiłuję zrobić zdjęcia w plenerze, ale pogoda mi nie dopisuje... szaro, buro i deszcz... jak się nic nie zmieni to jutro w domu postaram się zrobić zdjęcia i pokazać Wam jak wyszło...
***
Serdecznie witam nowych obserwatorów :) 

10 komentarzy:

  1. Mi też maj kojarzy się z bzami :) uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maj to bzy i głóg dwuszyjkowy :) Nie podobała mi się oryginalna kolorystyka tego obrazka, więc sama dobierałam kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś rację Aniu, że sama dobrałaś kolory :) Kolory we wzorze nie są majowe :(

      Usuń
  3. Dla mnie maj to głównie bzy, których jest u nas bardzo dużo, nawet mam je tuż za oknem :) Fajny ten hafcik, jestem ciekawa jak będzie wyglądał cały kalendarz, mam nadzieję, że pokarzesz jak skończysz :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny hafcik :) :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maj kojarzy mi się z konwaliami...choć kasztany to w końcu matury, które zawsze są na początku maja ;)
    Fajny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konwali raczej trudno spotkać w mieście, za to kasztanów pełno :)
      Dziękuję :)

      Usuń