Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (151) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

sobota, 2 maja 2015

108. Pierwsze urodziny

Jak ten czas szybko ucieka... Nie tak dawno pisałam pierwszego posta i zastanawiałam się czy to co robię ma jakiś sens... Czy ktokolwiek do mnie zajrzy...

Dzisiaj mam prawie osiem tysięcy wejść, poznałam wspaniałe blogerki i cieszę się, że prawie rok temu podjęłam taką decyzję :) 
Właśnie w czerwcu mija pierwszy roczek mojego bloga z tej okazji zapraszam na wspólne świętowanie. Nagrodzę, aż trzy osoby... Dlaczego skoro to pierwsze urodziny... Już tłumaczę:
- po pierwsze z okazji pierwszych urodzin,
- po drugie z okazji setnego posta,
- po trzecie z okazji przekroczenia 500 komentarzy...


Zasady są proste (dla osób aktywnie prowadzących swoje blogi):
- należy zamieścić banerek wraz z linkiem do tego posta na swoim blogu,
- w komentarzu pod tym postem wyraźcie chęć wzięcia udziału w zabawie,
- zgłaszać można się do 12 czerwca 2015r. do godz. 23:59, wyniki ogłoszę 14 czerwca, 
- "cukierki" w formie niespodzianki - możecie w komentarzu zasugerować co chciałybyście dostać :), ponieważ chciałbym spróbować spersonalizować paczuszki...

Serdecznie zapraszam do zabawy :)
***
Witam wśród swoich obserwatorów Agnieszkę i ToTylkoJa.

45 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę dalszej radości z blogowania!
    Banerek już na moim blogu :) Gdybym wygrała, ucieszyłabym się z robótkowych przydasiów, naparstka, pocztówki... może nożyczek? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się piszę na niespodziankę, robisz cudne rzeczy każda na pewno ucieszy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) u mnie następny post (akurat padnie na podsumowanie wymianki parakulinarnej;)) będzie postem trzysetnym :)
    Oczywiście zapisuję się, i w razie, gdyby dopisało mi szczęście - bardzo ucieszyłabym się z jakiegoś wyhaftowanego małego obrazka - np. babeczkowego, albo ogólnie związanego ze słodkościami... lub z jakimś pozytywnym cytatem... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuję się, gratuluję Ci z okazji pierwszego roczku i życzę wielu twórczych chwil
    a ja tam lubię niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas biegnie szybciutko. Gratuluję roczku :) Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych lat z nami! :)
    Z miłą chęcią się do candy zapisuję i zostaję u Ciebie na dłużej, bo tak tu już zaglądam i zaglądam od jakiegoś czasu ;) A niespodzianka...? To ma być niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią dołączam do zabawy i oczywiście gratuluję pierwszej rocznicy blogowania! :-) A jeśli dopisze mi szczęście, najbardziej ucieszyłabym się z jakiegoś haftowanego obrazka, bo masz do tego prawdziwy talent! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również chciałabym dołączyć do zabawy :) Jakiś piękny obrazek w Twoim wykonaniu będzie wspaniałą niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chętnie przyłączę się do zabawy. Co do niespodzianki to mogłyby być to jakieś przydasie, których nigdy za wiele.
    Aha i gratulując rocznicy blogowania życzę nieustającej weny i wielu tysięcy wyświetleń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne Gratulacje z okazji rocznicy blogowania - Niech kolejny rok będzie również kreatywny i obfitujący w same arcydzieła :) Oczywiście przyłączam się do zabawy a niespodzianka niech pozostanie niespodzianką :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę jeszcze wielu twórczych lat!!!
    Z chęcią się zapisuję :D Robisz tyle wspaniałych rzeczy, każda niespodzianka w Twoim wykonaniu będzie super prezentem :D Pozdrawiam serdecznie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Życzę Ci wielu kolejnych lat w blogowym świecie:)
    Widzę, że wiosna minionego roku była bardzo urodzajna w nowe blogi ;)

    Co do zawartości paczuszki od Ciebie to chciałabym otrzymać jakiś drobiazg zrobiony przez Ciebie, może troszkę muliny (bo jej nigdy dość), jakieś słodycze (ja uwielbiam czekoladę z orzechami :P )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje z okazji rocznicy! Myślę, że na jednej się nie skończy, bo przyjemnie się tu zagląda i podgląda twoje prace :)

    Zgłaszam się do zabawy. Banerek już na blogu. A jeśli dopisze mi szczęście, to zdaję się na ciebie. Lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji rocznicy :) Gdyby mi szczęście dopisało zdaję się na Ciebie, bo takie niespodzianki są najfajniejsze. Oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Ze mną nie ma problemu, bo ja się cieszę ze wszystkiego :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się i ja;)
    Baner znajdziesz u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/ zapraszam również na moje rozdanie;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jestem zawieszpona- zapisuję się koniecznie i oczywiście! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką chęcią i ja się zapisuję ,podobają mi się Twoje hafciki,ale lubię niespodzianki.Pozdrawiam i zabieram banerek

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluję roczku i życzę wielu owocnych lat blogowania i nieustającej weny.
    Z przyjemnością dołączam do zabawy (banerek już wisi tutaj http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/ ).
    Gdyby szczęście mi dopisało to uwielbiam niespodzianki i cieszy mnie każdy drobiazg zrobiony dla mnie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę następnego owocnego roku
    wspaniałe hafty - podziwiam cierpliwości do miliona krzyżyków
    Niespodzianki są najlepsze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne gratulację, z miłą chęcią wezmę udział w zabawie, też mam rocznice w tym czasie ale ślubu:) banerek na moim blogu zapraszam http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulację z okazji roczku :) i ja się zapisuje do zabawy banerek już zamieszczony :) a niespodzianka to niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję pierwszej świeczki i życzę kolejnych wspaniałych chwil na tworzeniu :) a w razie wylosowanej, bo chętnie wezmę udział w candy, poproszę o niespodziankę bo je uwielbiam !
    pozdrawiam :) i zapraszam na moje candy na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo wszystkiego dobrego, weny twórczej, kasy na zakup przydasi i czasu na spełnianie się.
    Chętnie stanę po niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również się przyłączam. Przecież weselej świętować w dużym gronie. I gratuluję roczku. Jak każde duże dziecko uwielbiam niespodzianki- nie mam sprecyzowanych wymagań :) Banerek na http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdecznie gratuluję:) i życzę wielu odwiedzających, bo chyba to najbardziej cieszy:)
    Chętnie przyłączę się do świętowania:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super candy, uwielbiam niespodzianki i sie zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję roczku :)
    Z miłą chęcią staję w kolejce :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje roczku:) setnego posta:) i 500 komentarzy:) i życzę wszystkiego więcej:) Chętnie otrzymam jakąś niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje roczku i życzę wielu kolejnych twórczych lat ;). Ja stawiam na niespodziankę Banerek już u mnie na stronce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam serdecznie :) Gratuluję urodzin ! I życzę wielu lat tworzenia. Wszystkie pracę są śliczne. Z chęcią wezmę udział z tej okazji....w candy :) Jeśli miałabym wygrać to proszę o niespodziankę :) Banerek do candy widnieje już u mnie :) Pozdrawiam serdecznie pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział! Baner wisi już u mnie... o tu ------> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje z okazji potrójnego święta. Zapisuję się na candy, a banerek już wstawiony. iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne te Twoje wytworki. Hafciki mnie zachwyciły i te filcowe zawieszeczki, i te przepiśniki ...:-). Zapisuję się a to co do wyboru to już podałam wcześniej co mnie zachwyca u Ciebie ale wszystko inne też mi sprawi przyjemność. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Ja uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyjęłam zaproszenie i jestem:) Widzę, że świętujemy razem:) Życzę wszystkiego dobrego na dalsze lata blogowania:)Niespodzianka bardzo mnie ucieszy oj bardzo:) I wszystko jedno co w niej będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie stanę do kolejki. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wielu następnych. Bardzo lubię przydasiowe niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Grzecznie ustawiam się i ja w kolejce :)
    Banerek tutaj: http://quillingowo.blogspot.com
    A co do nagrody to niespodziewajki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. trafiłam tu przypadkiem i same cudeńka tu widzę :-) a że lubię niespodzianki to staję grzecznie w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję i życzę wielu kolejnych rocznic :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Uwieliam niespodzianki :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję roku blogowania. Z miłą chęcią przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje serdecznie. Przyłączam się do cukierkowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje sukcesów, ja dopiero zaczynam i z miła chęcią wezmę udział w candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję i zgłaszam się z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń