niedziela, 10 maja 2015

112. Holiday Pascala Moguerou - odsłona 2

W piątek rozpoczęłam pracę nad wzorem przygotowanym przez Chagę - Holiday Pascala Moguerou.

Jestem bardzo zadowolona z postępów. Wzór haftuje się bardzo przyjemnie i szybko mi go przybywa, dlatego już postanowiłam pokazać efekty. 

W piątek jak zapewne pamiętacie miałam niecałą wodę...


W sobotę mogłam trochę więcej czasu poświęcić i pojawiła się żabka, elfik...




A dzisiaj doszły wypełnienia zieloną trawką i obrazek zaczyna nabierać kształtu :)

Zdjęcie bez użycia lampy

Zdjęcie z użyciem lampy
 W tygodniu postępy będą zdecydowanie mniejsze, ale haft jest tak wciągający, że gdyby nie zmęczenie "materiału" to pewnie wyszywałabym wczoraj całą noc ;)

***
Witam wszystkich nowych obserwatorów. Mam nadzieję, że zostaniecie u mnie na dłużej :)

9 komentarzy:

  1. Aż adrenalina wzrasta w oczekiwaniu na całość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no przybywa całkiem fajnie i sporo :) ja też tak czasem mam że jak się uwezmę na coś to kurcze noc potrafię zarwać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To narzuciłaś tempo ale też byłabym bardzo ciekawa efektu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. I już wyłania się małe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale idziesz jak burza , cudny ten hafcik :)

    OdpowiedzUsuń