Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

sobota, 16 maja 2015

113. Pierwszy album urodzinowy

Musiałam przerwać pracę nad Holiday... w czwartek moja córka dostała zaproszenie na dzisiaj na urodziny, więc na szybko trzeba było zająć się prezentem.

Solenizant jest wielbicielem kotów. Powstał pierwszy album z kotami w tle - córce się bardzo podoba, a czy spodoba się Karolowi? Zobaczymy już wkrótce :)

Tymczasem pokaże go Wam :) 









Do kompletu dorobiłam nietypową kartkę urodzinową, która w środku ma obrazek narysowany przez Izabelę. Kłębkiem z włóczki zainspirowała mnie Tina.


Z Holiday trochę przystopowałam tak, jak myślałam w tygodniu, bo niestety nie mogę mu poświęcić tyle czasu ile bym chciała, a postępy są takie...


Został mi muchomor i backstiche. Weronika już skończyła  zrobiła deszcz białym backstichem, ja chyba zrobię wg wzoru Chagi czarnym.
***
Witam wszystkich nowych obserwatorów. Rozgośćcie się u mnie.
***
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.

15 komentarzy:

  1. Piękny album. Myślę,że spodoba się solenizantowi. Gratuluję pomysłu na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się podobał :)

      Usuń
  2. Ale super ten album ,bardzo udany debiut. Myślę, że solenizant zadowolony na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, zadowolony :)

      Usuń
  3. No to pierwsze koty za płoty! ;) jestem pewna, ze album spodobal sie solenizantowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super dobrałaś papiery!!! ja również jestem pewna, że się spodoba!!! ja jestem pod wrażeniem.
    zapraszam na Candy do siebie
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kotek i kłębuszek:) Super albumik, no i spodobał się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały pomysł na fajny prezent :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki dopracowany ten album! Na pewno sie spodobal!

    OdpowiedzUsuń