sobota, 5 września 2015

164. Fartuszek na wino

Miałam ambitny plan na pamiątkę ślubną, niestety skończyło się tylko na planach. Poddałam się już całkowicie, gdy na blogu u Agnieszki zobaczyłam fartuszek na wino w którym się zakochałam. Agnieszka wyszyła na gotowym fartuszku z białej kanwy 18ct. Ja jak się w końcu zabrałam do zrealizowania fartuszka czasu miałam za mało, żeby zamówić gotowy fartuszek do wyszycia...więc powstał autorski kolorystycznie fartuszek w kolorze niebieskim z aidy 16ct, który został obszyty lamówką przez moją mamę.

Tak wygląda fartuszek

 Zbliżenie na ptaszory :)


Fartuszek na butelce prezentuje się tak


 I jak Wam się podoba efekt końcowy?
***
Serdecznie witam nowych obserwatorów :)
***
Jeżeli ktoś z Was miałby ochotę zagłosować na mojego bloga w konkursie Coricamo http://coricamo.pl/konkursy.htm to zapraszam będzie mi bardzo miło.
Jeżeli nie, to i tak warto tam zaglądnąć i zobaczyć blogi biorące udział w konkursie Blogów Twórczo Zakręconych, a z pewnością każdy z Was znajdzie coś dla siebie. 
Ja już oddałam głosy na blogi dziewczyn, które mnie inspirują i podziwiam.

 

45 komentarzy:

  1. Ula, ten fartuszek jest cudny, a te ptaszorki - mistrzostwo świata!!! Bardzo mi się podoba :DDD Zagłosowałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowo :) Śliczne ptaszyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Ula. Jak się czegoś nie ma, szukamy zamienników. Wybrnęłaś z powodzeniem z problemu i fartuszek na butelkę z % , przy pomocy mamy, zrobiłaś świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pomoc mamy była niezbędna ;) ona ma maszynę do szycia, a ja nie...

      Usuń
  4. Niesamowicie to winko wyglada w fartuszku! Efekt rewelacyjny- wykonanie...aach! jak zwykle:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba :) Bardzo wesoły wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fartuszek fajny i pomysłowy, a ptaszątka słodziutkie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały fartuszek na wino, hafcik delikatny i równiutki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko Twój fartuszek super się prezentuje :).

    Wybrałaś fajny ptasi wzorek :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie spodobał mi sie Twoj pomysł i wykonanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten fartuszek! Sama się kiedyś przybierałam do zrobienia podobnego, ale jak zwykle zabrakło mi czasu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie brakło czasu na pamiątkę stąd fartuszek :)

      Usuń
  11. Bardzo mi sie spodobal fartuszek na butelce swietny pomysl. Ptaszyny przeslodkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny! Ptaszorki prezentują się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wzór wybrałaś na fartuszek, bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No super twój fartuszek. I w dodatku w całości stworzony własnymi rączkami :D Ja też pracuje nad fartuszkiem ale tylko wyszywam na gotowym...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fartuszek jest super;) fajna pamiątka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fartuszek jest przepiękny, gratuluje pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na prezent, przesympatyczne ptaszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rany, zadziwiacie mnie wszystkie :) dzisiaj nadrabiam blogowe zaległości i co do którejś trafiam, to patrzę, a tu takie pomysły, na jakie bym nie wpadła! Fartuszek na wino, super :) (hmm... w pierwszym momencie myślałam, że to... śliniaczek, haha :D)

    OdpowiedzUsuń