wtorek, 2 lutego 2016

240. Kartki BN 2016 - styczeń podsumowanie

Wytyczna w styczniu dla naszych kartek - "coś czerwonego" wszystkie spisałyście się wspaniale. Kartki zostały wykonane w różnych technikach i mamy co podziwiać :) Niektóre z Was spróbowały zrobić kartki wyszywane pomimo, że nie było to wymogiem :) Galeria jest duża zapraszam do doglądania i podziwiania. 
Bardzo zachęcam Was do wzajemnych odwiedzin i, aby Wam to ułatwić wszystkie osoby "kartkujące" zalinkowałam :) Link jest do bloga danej osoby. Kartki zawsze będą publikowane w takiej samej kolejności (kolejność zapisu) niezależnie od tego kiedy je przyślecie, ułatwi mi to pracę przy tworzeniu postów podsumowujących.


Zapraszam do galerii naszych styczniowych prac:


4. Ewunia



7. Bozenas

8. Mlenka

9. Kgosia

10. Ulcia

11. Viola M.

12. Magda Wo


16. Tina J

17. Iwa F

19. karitsa@

20. misiek77

21. Judyta Z.

27. Kasia :)

29. Bożena G

32. Alina

39. piaseiza



42. Alicja

43. Małgorzata Zoltek

W styczniu było nas 43, luty rozpoczynamy w składzie 40. Marzę o tym, żeby ten skład dotrwał do końca zabawy. Pomożecie spełnić mi to marzenie? 

30 komentarzy:

  1. Dobrze,że nie trzeba wybierać najładniejszej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał Ula robi wrażenie , tyle pięknych karteczek na boże Narodzenie. Co jedna to ładniejsza. Spisały się dziewczyny na medal. Na mnie możesz liczyć , postaram się wytrwać do grudnia.
    Pozdrawiam i idę ogłosić moje podsumowanie... też robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie. Taka różnorodność technik i pomysłów sprawia, że ciężko byłoby wybrać jedną :)
    Wszystkie są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrom pięknych karteczek. No to bawimy się dalej. Jakiś pomysł w głowie jest. Jak tylko będzie wena trzeba przystąpić do realizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki są cudne :) Piękne :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna galeria, super są wszystkie kartki

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowe :) Moim faworytem jest nr 1 przez wykorzystany i przeze mnie motyw rękawiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwono mi, świątecznie mi :)
    Piękne kartki wyszły :) Oby tak dalej, trzymam za Waszą grupę kciuki i obserwuję dalsze poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wszystkie karteczki się prezentują w jednym miejscu zebrane. Odwaliłaś kawał dobrej roboty, miejmy nadzieję, że dziewczyny po drodze się " nie wykruszą" i dotrwają do końca zabawy, bo warto.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki! Super inspiracje! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ wysyp kartek, a wszystkie niezwykłe :) Takie zainteresowanie tworzeniem ich przez cały rok to, przyznaj, niezwykła rzecz. Mnie odpowiada i mam nadzieję nie wykruszyć się... Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała galeria kartek, a jaka różnorodność technik :))
    Fajnie tak zobaczyć zebrane wszystkie w jednym miejscu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uleńko niezła z nas gromadka ,powstało tyle ślicznych i pomysłowych karteczek.
    Ja też postaram się wytrwać do końca roku ,także masz kolejnego pewniaka .
    Dziękuję za śliczne podsumowanie ,aż miło popatrzeć na te wszystkie karteczki w jednym miejscu .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna prezentacja wspaniałych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda jest wyjątkowa, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się że jestem wśród tak wspaniałego grona :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Liczba uczestniczek jest imponująca :).

    Super kartki dziewczyny zrobiły :).

    Trzymam kciuki za Waszą wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kawał roboty zrobiłaś z tą galerią:))oczywiście,że Cię nie opuszczę i będę z Wami cały rok, jeśli tylko opatrzność pozwoli:))))
    dobrze,że nie musimy wybierać najładniejszej ,bo jest to niemożliwe:))))wszystkie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prace! Ja już szykuję się do lutowej z bombką, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne kartki, chyba się muszę w lutym bardziej postarać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie, same śliczności !!!

    OdpowiedzUsuń