poniedziałek, 26 czerwca 2017

525. Czerwiec u Ani

W zabawie u Ani w czerwcu inspiruje nas Ewa Jurewicz, która wmyśliła dla nas takie tematy
1. Okolicznościowa - temat dowolny, obowiązkowo ma się znaleźć na niej gazeta z nadrukiem (baza lub kwiatki, dodatki)
 Nadruk to kartka ze stempelkiem od Ewy :) A bazę stanowi papier ze stempelkiem od Zosi :)

2. Boże Narodzenie - Aniołek 



3. Wielkanoc - baza ze ścinków
Co prawda baza miała być ze ścinków, a u mnie zaledwie królik ścinkowy w technice iris folding. Mam nadzieję, że Ania z Ewą zaliczą takie ścinki...

Banerek do zabawy 
Kolaż dla Ani

Mnie najbardziej podoba mi się okolicznościowa, a Wam?


30 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej ta z zającem :0 Ale wszystkie sa fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podobają wszystkie :-), choc fakt ta gazetowa wyszła rewelacyjnie. Aniołek słodziak super grafika a zając w iris folding bardzo pomysłowy , ścinki są a o to chodziło.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są śliczne, ale na mnie największe wrażenie zrobiła to ze ścinkowym królikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie ta pierwsza wiedzie prym, potem aniołkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko! Przeurocze karteczki, Ta z Aniołkiem najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki. Okolicznościowa to moja faworytka ale zając wygląda rewelacyjnie a aniołek słodziak. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne, chociaż z gazetą ma taki niepowtarzalny klimat. Przyznam Ci się po cichutku, że chyba ze zmęczenia, długo przygladałam się na wielkanocną i zastanawiałam sie jak dwie siedzące tyłem postacie (bo takie widziałam) mają się do tych świąt, dopiero po chwili zajarzyłam że to królik hihi. Buziaczki Ulńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez okolicznościowa!:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka z zajączkiem na bardzooo ciekawe wykonanie. Pozostałe też śliczne.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie wszystkie piękne, choć aniołek dla mnie najpiękniejszy:) pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie śliczne, ale tym razem najbardziej spodobała mi się z aniołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też zachwyciła okolicznościowa ,ale zając irysowy też wygląda rewelacyjnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kartki :) Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki u Ciebie jak zwykle piękne, dopracowane, cudowne. Ale! Królik zdecydowanie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi tez, Ulciu. Obrazek kojarzy mi się z Tajemniczym Ogrodem.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Okolicznościowa super, ale zając podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie karteczki pierwsza klasa. Okolicznościowa zachwyca, ale aniołek również. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A jeśli podobają mi się wszystkie?
    Każda na swój sposób jest wyjątkowa i ma 'to coś'. W pierwszej akcent gazetowy. Niby schowany,ale dopełnia całości. W aniołkowej, on sam ale także jest uroczy. Podoba mi się też dopełnienie kolorystyczne niebieskiego z czerwonym. Zajączek jest bombowy za sam swój wygląd. W pierwszej chwili pomyślałam, że ta zielona część, to papier pomalowany przez dziecko. Fajne zaskoczenie i pomysł na kartę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie kartki są zachwycające !

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda cudna bez wyjątku, niepowtarzalna, śliczna kompozycja. Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki przygotowałaś,każda inna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, ale okolicznościowa zachwycająca! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie wszystkie! choć faktycznie pierwsza chyba naj! ale ja lubię wszelkie napisy i nutki też lubię:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie kartki są śliczne ale moją ulubioną jest ta z aniołkiem :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Okolicznościową wyszła cudnie:) brawo Ulo!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie są ładne, ale okolicznościowa ma pierwsze miejsce 😃

    OdpowiedzUsuń