poniedziałek, 12 listopada 2018

739. Kolorowy zawrót głowy

Dzisiejszy post poświęcony jest zabawie u Ewy - Kolorowy zawrót głowy. Miałam trochę zaległości, które udało się nadrobić i zaraz je Wam zaprezentuję.



Moje kartki tworzyło mi się wyjątkowo przyjemnie, powstały, aż dwie, jako wariacja wielkanocna na papierze akwarelowym :)


***
Pierwszą kartkę zgłaszam na wyzwanie #26 Bloomcraft





***

Wiem, wiem na tą jeszcze miałam czas, ale bałagan jaki zrobiłam przy robieniu kartek zmotywował mnie skutecznie do tego, żeby zrobić też kartkę bieżącą.


***

Na koniec temat, który sprawił mi najwięcej trudności... nie lubię składaków... Znaczy lubię je dostawać, ale nie lubię ich robić.

I jest nawet mój pierwszy filmik (papiery Mintay). Moja lewa ręka tak dziwnie wygląda, bo dwa tygodnie temu się poparzyłam i jeszcze skóra mi schodzi...

***
Dziękuję za tak liczy udział w zabawie wymiankowej. Jest nas już 46!!!
Normalnie szok!
Jeśli ktoś chciałby jeszcze dołączyć to ma czas do 15 listopada - Tutaj.

23 komentarze:

  1. O rAJU, JAKA CUDNA JEST Ta kartka :) można ją w kółko ogladać :) chyba się w końcu skusze na ta forme :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!Można bez końca :) umęczyła mnie, ale warto było!

      Usuń
  2. Śliczne te karteczki Uleńko! Ten oszczędny styl całkiem ciekawy, chociaz nie jestem jego fanką :) Intryguje mnie ta niekończąca się kartka. może się przymierzę do niej - pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każdy lubi co innego ;) Koniecznie spróbuj :)

      Usuń
  3. Świetne są te kartki, ale na tej niekończącej to mi szczęka opadła. Już u Violi podziwiałam jej składaczka i u Ciebie również napiszę- JAK WY TO ROBICIE??? Jest genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko! Super karteczki z jajkami, A Składaczek to prawdziwe cudeńko , jest Prześliczne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda wyjątkowa i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula świetne kartki a ta niekończąca się wyszła rewelacyjnie , choć na pewno kosztowała wiele pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki bardzo ładne - ale ten składaczek mnie oszołomił: "Co to za czarcie sztuczki!" - jak to zakrzyknął kot w reklamie.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to doodlowanie i kolorowanie, efekty zachęcające nawet takiego nieumiałka jak ja. Karteczka składaczek kusi mnie by ją spróbować zrobić. Twój filmik zachęca dodatkowo. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kartki:) Akwarelowe jajko bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula, te chlapane kartki są cudowne!!! Jajka mają fantastyczne wzory :DDD. A z niekończącą się kartką poradziłaś sobie znakomicie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko, piękne karteczki i możesz być z nich dumna. A niekończąca się kartka jest rewelacyjna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kartki a te akwarelowe mają tyle uroku :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki zrobiłaś!! Składaczek wyszedł super!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale swietnie natwirzylas Ulo! Faktycznie niekończąca sie kartka pracochłonna ale warta tego !

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie zrobione, pokolorowane i pochlapane karteczki. Nigdy nie robiłam niekończącej się kartki. Twoja jest super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.
    Ps. Oglądałam niedawno u koleżanki taką niekończącą się kartkę i muszę przyznać, że jej przeglądanie wciąga!!! ;)

    OdpowiedzUsuń