czwartek, 22 listopada 2018

744. Wspólne bombkowanie

Dzięki temu blogowi poznałam dwie wspaniałe dziewczyny Violę i Ewę.
Z Ewą nie mieszkamy jakoś bardzo, bardzo daleko od siebie, ale ciągle nam nie po drodze... Widziałyśmy się na żywo w Krakowie na warsztatach u Ani Sporano (Ewka mnie namówiła). Do Violi mamy obie z Ewcią, bardzo daleko. Dziewczyny namówiły mnie na wspólne mazianie, więc zrobiłam im prywatnego liva na fb.

Do pracy użyłyśmy bombki z płyty HDF fimy Artistiko, które trochę zmediowałyśmy i ozdobiłyśmy.

Bombkę Ewy możecie zobaczyć Tutaj, Violi Tu, a moją poniżej.





Dziewczyny dziękuję za wspólnie spędzony czas i tyle ciepłych słów pod moim adresem - mimo, że ja "mały misio" jestem ;) Czekam na kolejne wspólne robótkowanie :)



17 komentarzy:

  1. Super miałyście wirtualne spotkanko! Efekty wspaniałe, Ewy i Violi już podziwiałam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jest takie wspólne tworzenie :) Nawet jeśli jest tylko wirtualne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki:)przypomniałaś mi,że mam takie dwie bombki do wykorzystania:)może zrobię coś takiego na prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe spotkanie i wspaniałe efekty, Ulciu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiem na co wykorzystam "wafle" piwne- na zawieszki świąteczne. Dzięki za piękną inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, bardzo twórcze spotkanie :) i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekty spotkania wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko! Efekt współpracy jest Fantastyczny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z takim wirtualnym spotkaniem i wspólna kreatywna praca :)
    Efekt mówi sam za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bombeczka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna praca, Takie spotkanie online to super sprawa , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca. Świetny pomysł na bombkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ula extra pomysł z tym wirtualnym spotkaniem , no i cudny jego efekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bombka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń