środa, 14 listopada 2018

741. ATC kontratakuje...

ATC kontratakuje... hehehe... A dlaczego? A dlatego, że postanowiłam nadrobić zaległe tematy i dzisiaj mamy, aż 5 ateciakowych tematów i jestem na bieżąco :) 
Ostatnio robię bardzo oszczędne formy...

Koty
Jak widzicie artystka ze mnie żadna, po prostu nie umiem rysować... hahah... no chyba, że z linijką i cyrklem to wtedy co innego.
Koty narysowane odręcznie na papierze kraftowym.
Możecie się pastwić do woli.


Jesień
Wykorzystałam piękne grafiki od Uli Jaworskiej i powiem Wam, że mi się podoba.


Guziki
U mnie guziczane sowy przysiadły na gałązkach wyciętych z papieru Mintay by Karola Spring time.


Klucz
Moje ulubione ATC w tej serii ateciaków.  Wprawne oko zauważy efekt patyny :) 


Drzewo
Z tego nie jestem szczególnie dumna, żeby nie powiedzieć, że poziom tego ATC jest nie mnie żenujący, niż koty, ale taki już zostanie... może kiedyś... może gdzieś...


Muszę przyznać, że jak robi się (wymyśla) coś na jeden temat to jest o wiele łatwiej - człowiek jest bardziej kreatywny, a jak dużo i naraz to nie koniecznie jest to dobre jakościowo. Po raz kolejny pójście na ilość, a nie na jakość nie przyniosło zadowalającego efektu... ehhhh...

***
Jeszcze tylko do jutra do północy można zapisać się na wymiankę TUTAJ.
Jeśli ktoś się zastanawia to ostatni dzwonek, żeby podjąć decyzję.

21 komentarzy:

  1. A mnie się kot najbardzie podoba :) myslałam, ze to stempelek :) Brawo!!! jak bym tak od reki nie narysowała :) no i ten klucz- to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko! Mnie się wszystkie karteczki podobają, , kotki są rewelacyjne, Z guzikami Przepiękna, choinka Cudowna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Ulko, kotki przesłodkie, a sówki - uwielbiam.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace jest na co popatrzeć :-). Kotki bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I mi również najbardziej podobają sie Twoje kotki. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koty są zabjebiaszcze. Nie wiem czemu mam się czepiać. Reszta prac też wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetne wszystkie ale najbardziej w oko mi wpadły z tym kluczem , genialna. A tak na marginesie to ja bym chciała tak umieć rysować jak Ty nie umiesz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No, można się pastwić, ale po co?...;) Jak koty wyszły fantastycznie, szczególnie podoba mi się wyraz ich oczu. Wszystkie prace bombowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są śliczne ale te z sówkami fantastyczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne maleństwa, Ulciu. Koty najbardziej mnie urzekły.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace wszystkie. Chciałabym tak rysować :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako absolutna kociara nie mogę napisać nic innego niż... GENIALNE KOTY!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Klucz mnie powalił- cudowne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. no Ula:)jak tu się pastwić nad kotami?no jak?:)))))zaje...fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie jest super, ale ja nie znawca tematu ATC. Ale przecież rękodzieło nie jest tylko dla profesjonalistów.
    Uleńko, twórz skoro nam się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super robota! Ale sowie guziczki mnie zaskoczyły, nie wiedziałam ze takie istnieją ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Koty wspaniałe, rewelacyjne!!!! Wiesz że jestem kociarą. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń