czwartek, 9 kwietnia 2020

887. Styl hiszpański i Wielkanoc

Do zabawy u Marty Kochamy Starocie - Styl hiszpański powstała tym razem zakładka.

Zakładka to podrasowanie starej, jednej z pierwszych jakie kiedyś zrobiłam ucząc się transferu, który wyszedł jak widać kiepsko.

Aby "naprawić" moją zakładkę użyłam bardzo dużo preparatów...

Końcem czego powstała zakładka, której nie potrafię zrobić dobrego zdjęcia ;) 


Zakładkę zgłaszam też do zabawy zakaładkowej u Ewy.

***
Powstały też proste kartki wielkanocne z materiałów od ITD Collection.
Więcej zdjęć na blogu Świrów Rękodzieła.

***
Na live, który miałam przyjemność prowadzić dla Studio75 ozdabialiśmy bazy ptactwa - kura projekt podstawowy + kogut na livie.
Powstała taka parka z papierów Cudowny dzień przy użyciu folii Termaton.





Live jest dostępny na fp sklepu Studio75 Tutaj. W livie czeka niespodzianka, a jest nią rabat na zakupy w studio75 ;)

***
Na moim kanale YT pokazałam też co sobie kupiłam pod kolejne projekty ;)

***
Pojawię się ponownie po świętach, w związku z tym 
życzę Wam
zdrowych i spokojnych świąt,
bo to w obecnej sytuacji najważniejsze.


28 komentarzy:

  1. PIękne tworki! zakładeczka wrzucona:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula, wspaniałe prace! Te kury są świetne! Wspaniały pomysł i rewelacyjne wykonanie. Taka metoda, jakby niedokładnie pomalowane, przybrudzone jest super! Podziwiam.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko:)dla Ciebie i całej Twojej rodziny również wesołych świąt i szybkiego powrotu do normalności:)))
    wszystkie prace cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, prawdziwie magiczna to zakładka. Podziwiam też piękne w swej prostocie kartki i sympatyczne kuraski.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace - podziwiam <3
    Radosnych, spokojnych Świąt i dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne prace a zakładką w stylu hiszpańskim jestem zachwycona.
    Dziękuję Ci za piękne życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę spokojnych i przede wszystkim zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co podziwiać :)
    Uleńko zakładeczka HOT !!! Serio,jest świetna!
    Karteczki wiadomo,że mnie zachwyciły !!! Proste,a jak piękne :)
    A kurki to Mistrzostwo,są obłędne !!!
    Wszystkiego dobrego Uleńko,radości i ZDROWIA Kochana :)
    Buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula Tobie również życzę zdrowych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna zakładka, świetne prace. A zakupki zaraz obejrze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulcia piękne są te Twoje prace. Zakładka robi wrażenie :). Dziękuję za życzenia i dla Ciebie również zdrowych, spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zakładki. Ula również Ci, życzę spokojnych, zdrowych i radosnych świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem Waszego tworzenia. Filmik z przyjemnością oglądne. Jest to szansa podpatrzenia profesjonalistek.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zakładki zrobiłaś, a kura wyszła świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko i zdrowych, wesołych świąt wam życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że znowu hurcik :-). Wszystko cudne , część obejrzałam na youtube, ale metamorfozą zakładki jestem zachwycona. To co z nią zrobiłaś to prawdziwe mistrzostwo. Po nowemu wygląda cudownie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak chyba Aniu zostanie z tym hurtem, bo nie chcę powtarzać postów, które piszę na Świrach, a z drugiej strony chcę mieć tutaj chociaż jdeno zdjęcie ku pamięci ;)

      Usuń
  15. Zakładka jest bajecznie piękna. Niewiarygodnie jak ją odmieniłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulo swietnie Ci wychodzi to mediowanie! Jestem zachwycona pracami:) a zakładka mistrzostwo !!!;) spokojnych świat i duzo duzo zdrowka dla Ciebie Ulo i najbliższych 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam hiszpańskie klimaty. Zakładka przepiękna :) Podziwiam, że masz siłę na wielkanocne projekty, mnie jakoś w tym roku wyjątkowo zniechęciła obecna sytuacja. Dziękuję za życzenia. Ja również życzę Ci przede wszystkim zdrowych świąt i spokoju ducha. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. no prosze Kochana, piękna zakładeczka w stylu hiszpańskim. Bardzo dziękuję za udział w moim wyzwaniu! Filmik z zakupami oglądałam już na fb, super! kurka cudowna (jeszcze moja czeka na swoją kolej :D) i karteczki proste w wykonaniu, a jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prace! Zachwycam się każdą z osobna! Zakładka zachwyca tanecznym magnetyzmem! Kartki, mnie laika, powaliły prostotą wykonania... łudzę się, że może kiedyś... :-) Kury, no kury są cudne!!!
    Zdrowych, pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace,ta zakładka jest cudna !!!
    Uleńko Tobie również życzę zdrowych świąt :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne prace :)
    zdrówka na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne!!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji świąt!! Przede wszystkim dużo zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko ładne, piękne, a najbardziej zachwycająca jest ta zakładka, niesamowita.
    Miłego świętowania życzę, wszystkiego dobrego i dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ula, Zdrowych i Wesołych Świąt 🐣🐇🥚💛💚

    OdpowiedzUsuń
  25. Uleńko, przepiękne prace! każda inna i każda piękna!

    OdpowiedzUsuń