sobota, 18 kwietnia 2020

890. Prawie autoportret

Ostatnio było różowo i romantycznie, a dzisiaj wracamy do pracy bardziej mojej :)

Dlaczego prawie autoportret, bo nie jestem taka ładna :) Chociaż pojęcie ładności jest pojęciem względnym... Autoportret dotyczy bardziej tego co się dzieje w mojej głowie i to właśnie, i stan mojego umysłu odzwierciedla ta praca...

Użyłam papier ryżowy od ITD Collection, kilo złomków (tak serio nie wiem czy kilko, ale tak wygląda ;), 8 kolorów wosków, czarne gesso, odcisk z formeki - koronka Stamperii, heavy body gel...



Obraz zgłaszam na wyzwanie ArtPiaskownicy - Woski


A, że mocą kobiety jest to co ma w głowie to pracę zgłaszam też na wyzwanie  Kobieca moc


33 komentarze:

  1. Jest moc. Rewelacyjna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fascynująca praca, Ulciu. Oj, dzieje się w tej głowie...
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie mi się podoba! Te wszystkie elementy tworzą fantastyczną i unikalną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta kobitka. Choć to nie moje klimaty, to podziwiam pomysł i wykonanie. Perfekcyjne jak zawsze. Pozdrawiam. Trzymajcie się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulcia, a już myślałam, że nic nie przebije poprzedniej. A jednak ta przebiła!!! Przepiękna!!! Brak słów, idę na górę jeszcze raz popatrzeć :). Buziaki i powodzenia w zabawach! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widac, ze ta praca sprawiła Ci radośc :) efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko, praca jest po prostu świetna. Trzymam mocno kciuki, bo dla mnie już wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycająca praca!!! Lekki klimat lat dwudziestych XX wieku, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za kreatywność w tworzeniu tej pracy. Masz głowę pełną pomysłów. Brawo. Piękna i bardzo twórcza praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany! Słów mi brakuje! Jesteś wyrafinowanie genialna :-) Zachwycam się nieustannie Twoimi pracami :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dla mnie bomba , dla mnie w obu wyzwaniach jest podium. Jest moc w tym obrazie i całe mnóstwo złomków i preparatów. Brawo Ty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No Ula, dałaś czadu. Piękna ta Twoja dama i tajemnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca!!! Idealnie spasowałaś wszystko ze sobą. Miłej niedzieli😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna!!! Szczujesz mnie Ulcia tymi woskami innymi mediami, muszę powoli ruszyć ten temat ;-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna praca- klimatyczna i magiczna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna praca! Rewelacyjny obraz! Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny obrazek 😍 powodzenia w zabawie 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Dałaś czadu Ula, piękna i tajemnicza dama :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna i bardzo ciekawa praca. Obraz jest przepiękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. praca cudowna! mega fryzure masz na tym portrecie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa , ciekawa praca Ulo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo efektowne prace. Ta romantyczna i ta w tym poście. Obie są bardzo ciekawe i ładne. Jednak bardziej podoba mi się ta z "ciężką" fryzurą. Ta, którą uważasz za autoportret:) Cudowne włosy, nawet dojrzałam łyżeczkę. Jestem oczarowana tą pracą.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę, uważaj na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna, pomysłowa praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjna !!! Uleńko dałaś czadu 👍 Wspaniały efekt. Powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam, miłego tygodnia 😗

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna praca, "uczesanie" Damy jest obłędne :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super woskowa fryzura ;). Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń