czwartek, 23 kwietnia 2020

891. Inspiracje dla ITD Collection

Moje inspiracje w ramach przynależności do dt Świry rękodzieła to:

Zawieszka z kolecji papierów ryżowy Shabby chic for spring na bazie od DekorWood, na której testowałam pierwszy raz preparat dwuskładnikowy do spękań i o dziwo spękania wyszły ;)


Moja własna prywatna komoda, którą dostałam od przyjaciółek na urodziny jako bazę do ozdobienia, a ponieważ przydasie walające się wszędzie chciały w niej zamieszkać to trzeba było z nią się rozprawić.
Wykorzystałam papiery ryżowe z kolekcji Zakochany Pierrot.
Wszędzie motyw podniesionych skrzydeł do góry... dlatego, że moje własne ciagną się po ziemii... 



Więcej zdjęć komody znajdziecie na Świrach - tutaj.
***

18 kwietnia na grupie Razem z ITD Collection odbył się live ze mną :)

Ilość osób trochę mnie zestresowała do tego stopnia, że nie mogłam sobie przypomnieć, że farba akwarelowa jest farbą akwarelową...
Podczas liva powstał kot. Pies to projekt pierwotny.




Zapraszam na jutro na grupę Świry Rękodzieła Inspirują, gdzie weekend spędzimy twórczo

Trzymajcie się w zdrowiu i lepszej kondycji psychicznej niż ja!

26 komentarzy:

  1. No prosze jak twórczo Ulo, brawo :) szczegolnie kotek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulcia nie nadążam za Tobą, już nie wiem gdzie komentowałam na Świrach czy u Ciebie :-). Piękne prace powstały szczególne gratulacje za spękanie , bo mnie się rzadko udają:-)
    Na livy się wybieram a co z tego wyjdzie zobaczymy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh... Aniu u mnie w sumie teraz to mało się w marcu tylko 5 postów, kwiecień jakiś wyjątkowy, bo aż 8 ;) niektóre z Was mają po kilkanaście postów co miesiąc, nawet postów nie piszę za każdym razem tylko zbiorczo się staram ;) spękania zrobię live :)

      Usuń
  3. Piękne prace tworzysz a jeżeli chodzi o nastrój to bywają dni lepsze bo tak ogólnie to ranki witam pytaniem co tym razem mnie spotka niemiłego bo jakoś tak ostatnio jest. Tobie życzę skrzydeł do góry :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jakoś kwiecień jest szczególnie ciężki... jak już wychylam głowę, a właściwie nos na powierzchnię to dostaję obuchem w głowę...

      Usuń
  4. Powiem tylko........zbieram szczenę z podłogi....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace wyglądają pięknie. Podziwiam Cię za wszechstronność. Szacunek ogromny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te zwierzaki Ci wyszły, mnie się podobają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilość twoich prac zdecydowanie nie wskazuje na to, że jesteś nie w formie;) zawieszka jest po prostu bajkowa, a komódka pięknie ozdobiona, do tego praktyczna:) zwierzaki są także urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie wiem jakich słów używać na pochwałę tego co widzę! Przepiękne prace!
    Życzę poprawy nastroju i oby skrzydła na powrót uniosły Cię w górę :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula, ta komoda jest piękna. Motyw skrzydeł też. Medaliony ze zwierzętami - cudowne. Mnie zawsze stresują słuchacze. Jeżeli prowadzę jakieś spotkanie, trema przed, w trakcie i nawet po mnie zżera:) Jeszcze będziemy latać, skrzydła do góry:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, uwielbiam oglądać Twoje prace. I nie stresuj się swoimi fanami na przyszłość.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne twoje prace. A ja ukończyłam moją a tego live : https://tiny-handmade.blogspot.com/2020/04/mediowe-serce.html, niestety nie mam nic z ITD, więc nie wrzucam na grupę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiepsko ostatnio z tą naszą kondycją psychiczną ale i czasy są trudne - samotność i bezsilność. Trzeba jednak być dobrej myśli, kiedyś to minie. Piękne prace Uleńko, stylowe i oryginalne. Przypomniałaś mi o komodzie do ozdobienia:)))
    Spokojnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulcia spękania wyszły Tobie perfekcyjnie!! Mnie marzy się ich nauczyć i tak ozdabiać pudełka. Piękne prace robisz - kocham je oglądać!! W ogóle uwielbiam oglądać Twoje Live i słuchać Ciebie. A wiesz, że wczoraj kupiłam już sznurek 3 mm na podkładki :)))). Czekam w pełnej gotowości :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace.
    Gdyby tak można było ci pomóc, nieba przychyliłabym byś miała więcej psychicznej siły
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie prace rewelacyjne ale komuóka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ogrom pracy wykonałaś Uleńko! Wszystko jest godne podziwu !!! Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaszalałaś Ula!
    Piękne, efektowne prace :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pracę, kociak najulubieńszy🙂. Przesyłam Ci mnóstwo pozytywnej energii. Uszy do góry! A skrzydła mogą odpocząć...Aniołem nie trzeba być na cały etat.

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne i bardzo inspirujące prace!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prace. Bardzo mnie intryguje i nie wiem czy mi się zdaje, że te postaci zwierzątek są wypukłe? Super wyszło. Możesz być zadowolona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są wypukłe i na livie pokazywałam jak zrobić takie :)

      Usuń
  21. Śliczna romantyczna zawieszka -spękania świetnie wyszły, piękna stylowa komoda a panele cudne - wypukłe zwierzaki i tło super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń