czwartek, 7 maja 2020

893. Spękania i box

Wy wiecie, że ja nie jestem mistrzem świata jeśli chodzi o decu, ale czasem w tej technice używane są preparaty, z którymi sobie radzę :)
A jak wiem jak coś użyć i wiem, że może to pomóc innym to czemu nie pokazać, nawet nieudolnego decu, bo nie o nim rzecz lecz o spękaniach. 
Takim oto sposobem na grupie, gdzie są dziewczyny, które wymiatają w decu miałam liva ze spękań jednoskładnikowych.

Podczas zabawy przed livem, w trakcie i po powstało kilka prac.






***
ITD Collection do swoich papierów Shabby Chic wypuściło kwiaty do wycinania, motyle i napisy w języku angielskim i polskim. Brakowało mi tego w ich papierach i jest! Czego chcieć więcej, żeby stworzyć coś? Nic tylko dobre chęci i kreatywność :)

Powstał więc box, bez użycia bazy i wykrojników, a następnie live.
Wy mnie znacie i wiecie, że ja lubię takie prace robić.




Dziękuję wszystkim osobom, które chociaż przychodzą mnie posłuchać.
Podobno mam fajny głos do słuchania ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!


17 komentarzy:

  1. A mnie sie zdaję, że jesteś w tym decu bardzo dobra. Twoje pracę są śliczne i dopracowane a pudełko marzenie-piekne 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace prześliczne, oglądałam na żywo i widziałam piękne spękania, szklane osłonki na świeczki są cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos nie tylko fajny , ale i dobrze tłumaczysz, ja zawsze posłucham , nie robię z Wami bo zawsze mi czegoś brak, albo, po prostu zapomnę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie, że dzielisz się z nami swoją wiedzą.
    Bardzo ładne świeczniki zrobiłaś i takie właśnie spękania oprócz jednokolorowych, delikatnych mi się podobają.
    Twój box jest cudny, delikatny, mimo że sporo dodatków do niego powklejałaś.
    Ten rodzaj pudełeczka pokazałam w zeszłym roku koleżankom z Uniwersytetu, bardzo im się spodobał.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super box. Naprawdę jesteś mistrzem, widać, że to lubisz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Box jest śliczniutki, romantyczny, pięknie ukwiecony :) i piękne prace decu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna odsłona decu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę się doczekać, aż siąde nad tymi spękaniami:) za pudełeczko dziękuję <3 pokochałam tą formę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula piękne prace . Przyznaję że zapomniałam normalnie o Twoich livach , a szkoda bo z chęcią bym obejrzała. Niestety na pracę razem z Tobą nie mam warunków , a poza tym nie lubię tak pracować. Obie Twoje prace extra. Podoba mi się nowy dla mnie format boxa. Wycinanie muszę potrenować bo nie bardzo mi to idzie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się bardzo podobają Twoje prace decu, Ulciu. Efekt spękań jest super.
    Podziwiam boxik pełen romantyzmu.
    I zgadzam się, że masz głos, który pieści ucho.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka,po prostu cudowne i delikatne :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładki są super.Lubię papiery tej firmy. Wspaniale je wykorzystałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, box jest cudowny, pięknie wykonany i ozdobiony :) Bardzo mi się podobają prace w tym poście :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Różany box zachwycający! Zakładki i lampiony obłędne! Jeszcze sobie pooglądam :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda miło się ciebie słucha:) Piękne prace, oglądałam tworzenie boxa i bardzo mi się podobało. Nie mam na razie takich papierów a z bloku technicznego nie wychodzi takie ładne. O spękaniach tez sobie obejrzę, zawsze się czegoś nowego człowiek dowie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W boksie sie zakochałam. Bardzo romantyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace decu, spękania wyszły super, a anioł przecudny; śliczny, delikatny i romantyczny box :)

    OdpowiedzUsuń