niedziela, 24 maja 2020

897. Kartki i zakładki na Dzień Matki

Nową przygodę czas zacząć :) Mam przyjemność współpracować ze sklepem zrobtosam-24.pl Będę Wam pokazywać co i z jakich materiałów udało się stworzyć. Będę też testować różne produkty i na to cieszę się najbardziej.

Jako pierwsze powstały inspiracje na Dzień Matki - kartka i tag. Obie powstały z papierów  Różane lato od ITD Collection, które możecie zakupić w tym sklepie. Dodałam sizal, sznurek, foamiranowy kwiat, który sama zrobiłam i gotowe.


Tag powstał praktycznie przy użyciu samych papierów i sizalu. Gdzieniegdzie dodałam brokat.


Drugą inspiracją są zakładki. W sklepie znajdziecie bardzo duży wybór baz do zakładek
Ja wybrałam bazę z serduszkiem, którą wykonałam jako klasyczne decu - baza, klej, papier klasyczny, lakier. Przy okazji miałam możliwość przetestować klej oraz lakier wodny polskiej firmy Craft Line. Zarówno klej, jak i lakier badzo dobrze się rozprowadzają i są wydajne. Jestem zadowolona z jakości tych preparatów.

 Użyłam papier klasyczny od ITD Collection - wieża Eifla doskonale mi tu pasowała.

Druga zakładka z wykorzystaniem papieru ryżowego z cudnymi ptaszkami od ITD Collection. Tło podmalowałam farbami akrylowymi. Całość posypałam brokatem.


Zapraszam do zaglądnięcia do sklepu, który ma duży asortyment i wiele ciekawych produktów.


27 komentarzy:

  1. Piękne prace, ogląda się je z największą przyjemnością. Kiedyś omijałam blogi osób tworzące w tych technikach, nie dlatego , że mi sie nie podobały, tylko dlatego że nic z tego nie pojmowalam. Odkąd sama robie proste kartki, nowe sposoby traktuję jako wyzwanie...może nie na dzisiaj czy jutro ale pewnego dnia..na chwilę obecną interesują mnie te kwiaty,myślałam że tylko są gotowe a teraz dowiaduję sie, że mozna je zrobić samemu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Ula!!! Super rzeczy stworzyłaś dzięki tym materiałom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie u Ciebie :) Tag i kartka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace! Zachwycam sie wszystkimi naraz i każdą z osobna :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne race na Dzień Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace, takie z klimatem, z duszą, przemiło się je ogląda. :) Pozdrawiam, miłego dnia, bardzo miłego. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka dla mamy, tag uroczy i pięknie ozdobiony, a zakładki?...Cóż ja kocham wszystkie zakładki więc będę nieobiektywna w ocenie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracje :) zarówno scrapowe jak i decu prace pięknie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne pracy pokazuj ucz innych inspiruj:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula po pierwsze to gratuluję możliwości testowania produktów sklepu. To świetna oferta. Wszystkie Twoje prace są świetne. Mnie szczególnie wpadła w oko kartka dla mamy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te Toje prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulciu, gratuluję współpracy. Piękne prace stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. kartka i zakładki piękne, ale ta zakładka z wieza Eiffla skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Same piękności, idealne dla naszych Mam. Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne te prace i papierkowe i dekupażowe. Podziwiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulcia gratuluję z całego serca!!!! Super kochana! Nie znam tego sklepu więc zaraz z przyjemnością zajrzę :)). Piękne prace, zakładki są super! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. prace są wspaniałe,zakładeczki super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ula, świetne prace! Taguś cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana przepiękne prace,nie wiem co piękniejsze,bo wszystko mi się podoba :) no i oczywiście gratuluję !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje Ulo współpracy i ciekawego etapu a prace swietne!!! Fajnie sobie tak tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kompozycja i kolorystyka, podkreślona przez sizal i brokat - wspaniały prezent na Dzień Matki. Świetne zakładki- szczególnie ta z ptakami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. same cudnosci na twiom blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna karteczka Uleńko,a zakładki cudne :)
    Pozdrowionka :)*

    OdpowiedzUsuń
  24. Brawo Ulcia :* Gratuluję.
    Twoje kartki, tagi, zakładki i wszystkie tworki uwielbiam, bo są piękne i dopracowane mmmmmm....

    OdpowiedzUsuń