piątek, 15 maja 2020

894. Mixedmediowo

Większość z Was zagląda na Świry Rękodzieła, gdzie już mogłyście widzieć moje prace.

Pierwsza do wpis do art journalu. We wpisie wykorzystałam najnowsze papiery ryżowe od ITD Collection papier z ramką i aniołki oraz szablon. Użyłam też stempli i tuszu, farb akwarelowych, pasty strukturalnej i pękającej.

Druga praca to teczka na papiery ryżowe A3, którą zrobiłam z opakowania w jakim papiery do mnie dotarły. Teraz moje papiery mają ładne mieszkanko ;)

***
Teczkę ozdobiłam papierem ryżowym Sekrety - Wehikuł czasu, który jest cudowny i jest doskonałą bazą do zabawy mediami. 
 Tutaj użyłam pasty pumeksowej, strukturalnej ziarnistej, farb akwarelowych, szablonów w połączeniu z masą/pastą modelującą, a na koniec dodałam odbitki z tuszu.

Więcej zdjęć obu prac znajdziecie Tutaj.

***
Na livie na fb na grupie Razem z ITD Collection tym razem Martą robiliśmy lusterka.
Ja zrobiłam trochę inną wersję niż Marta, bo z aniołkiem i użyłam past woskowych zamiast farb akrylowych ;) 



***
A dzisiaj jeśli ma ktoś ochotę zapraszam na naszą grupę Świry Rękodzieła Inspirują, gdzie będziemy robić podkładki ze sznurka :)
Pozdrawiam serdecznie!

13 komentarzy:

  1. Zachwycające prace, sama nie wiem, która mi się najbardziej podoba, ciężka decyzja. Bardzo oryginalne prace, piękne przesłanie w pierwszej, ogromnie mi się podobają. <3 Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia Ci życzę. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności Uleńko!!!
    A to lusterko- cudne,jakby z innej przestrzeni czasowej ...
    Buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiałam na Świrach ale chętnie popodziwiam i tutaj.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mixmediowe prace. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula opakowanie na papiery ryżowe extra i świetny pomysł z tym pudełkiem . pozostałe prace również super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. lustereczko godne księżniczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko, cudowności stworzyłaś, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prace a lustereczko- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To lusterko mnie zachwyciło, jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwyciłam sie mediową pracą. Wspaniale dobrałaś kolory i pozostałe elementy. Gratuluję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne... bajkowe... zachwycam się nieustannie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne to to... Cuda czynisz!

    OdpowiedzUsuń