poniedziałek, 24 października 2022

1002. Medaliony

 Wiecie, że ja nie jestem zbytnio biżuteryjna... Znaczy się biżuterię noszę, ale jej nie robię.

Jednak czasem zdarzy mi się zrobić jakiś prosty medalion z użyciem bazy i kaboszonów.

Zrobiłam dwa - jeden dla mnie, a drugi dla Izabeli. Oczywiście bez problemu zgadniecie, który dla kogo ;)


 

W tle na zdjęciach namiastka ogrodu... moje pelargonie.

 Dziękuję, że zaglądacie tutaj..., że jesteście i mnie nie opuszczacie.

Dobrych snów Wam życzę.

 


10 komentarzy:

  1. Oba medaliony są urocze, Ale ja się ostatnio zbyt praktyczna zrobiłam. Tworzę tylko to co może mi się przydać, a że biżuterii też nie noszę to i jej nie robię !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te medaliony, Ulciu i oczywiście od razu wiadomo który jest dla kogo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne oba. Zgaduję, że pierwszy Twój, drugi dla Izy 😉. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to ładne! Biżuterii raczej nie noszę (to co kiedyś robiłam w szkatułce leży) ale taki wisior na łańcuszku tak. Obydwa piękne są!
    Uściski .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te medaliony, Ulciu i oczywiście od razu wiadomo który jest dla kogo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykłe medaliony. Bardzo oryginalna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne medaliony, kobieta o 100 talentach

    OdpowiedzUsuń