czwartek, 27 października 2022

1003. Chusta w rakiety

 Dawno, dawno temu... za górami, za lasami... Stop! To nie ta bajka...

Tak czy siak, jakiś czas temu Agnieszka Smutek zaprosiła mnie do grupy testującej wzór jej chusty. Finalnie chusta nie powstała do końca z rożnych przyczyn. Leżała taka bidulka i patrzyła na mnie smętnym wzrokiem. Postanowiłam ją skończyć. 

Wzór rakietowy jest Agnieszki, natomiast wykończenie to moja ułańska fantazja.




Chusta jest w rozmiarze dziecięcym z kokonka 3-nitki 50/50 bawełna/akryl. 
Gdyby ktoś był zainteresowany to chętnie ją sprzedam (80zł +kw).
 
 


6 komentarzy:

  1. Wzór w rakiety to typowy filet tak mi się wydaje. Jak na dziecięcy rozmiar to wg mnie jest za mało kolorowa, ale może ktoś w takie kolory właśnie ubiera swoje dzieci. Znam osobiście jedna taką rodzinę która uwielbia kolor czarny i popiele wtedy ta chusta będzie idealnie pasować. Fajne jest to ze pozbyłaś się kolejnego UFO ka i ją skończyłaś. Osobiście też jestem w posiadaniu jednego wzoru od Agnieszki ale jakoś nie umiem się za niego zabrać. A że ostatnio mało co kupuję, bo chce się pozbyć tego co już nagromadziłam, to jakoś nic mi do niej nie pasuje. Ale tak już mam że większość jak zaczynam to i kończę ( mam tylko jednego UFO - ka ) Nie piszę że jestem zachwycona Twoją chustą bo osobiście bym swojego dziecka w nią nie ubrała, choć na pewno kosztowała Cię wiele godzin pracy!! Ale wiesz co podoba mi się wzór Twojego zakończenia!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wszystko zależy co kto lubi :) Dla chłopca myślę, że kolory są ok. Mój syn chodził w takich kolorach :)

      Usuń
  2. Świetna chusta, nie pomyślałabym, że rakiety tak fajnie będą się prezentować.
    Pozdrawiam, Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykończyłas Ulo tą chustę, bardzo mi się podoba 😀 bo wzór rakietowy to może dla chłopca astronauty 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa chusta dla fanki rakiet?

    OdpowiedzUsuń