wtorek, 1 listopada 2022

1005. Przepis na... co mi w duszy gra - listopad 2022

 

  Przepis na... co mi w duszy gra - listopad 2022

Listopad to miesiąc przygotowań do Mikołaja i świąt, dlatego w tym miesiącu robimy kartki dla dzieci i nie ma znaczenia ile lat ma dziecko... Bo przecież w każdym z nas ono jest.

Ja stworzyłam dzisiaj 10 kartek dla dzieci z Łódzkiego Hospicjum. Takie proste z papierów od ITD Collection.




 
A wczoraj 6 kwadratowych - razem mam już 16 :)

 Kartka nie musi być dla małego dziecka i nie musi być o tematyce dziecięcej. Może być dla dorosłego dziecka z jakiej chcecie okazji. Proszę tylko w poście napiszcie dla kogo jest kartka :)
Buziaki dla Was!
 
P.S. Odwiedzę Wasze blogi i skomentuję Wasze październikowe karteczki muszę to tylko zrobić, ze starego laptopa, żeby moje komentarze nie były anonimowe. Nie mogę opanować na nowym dodawania komentarzy... no krew mnie zalewa, dlatego nie komentuję... i smutno mi z tego powodu...




 

12 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i miła niespodzianka dla chorych dzieci 💖
    Z technologią tak bywa. Ułatwia nam życie, ale zdarza sie, że je utrudnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i fajny pomysł:). Już jestem ciekawa jakie karteczki powstaną z tej okazji:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki i na wspaniały cel, Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, czytałam na Facebooku o tej akcji. Super Wam to idzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wysyp!!! Piękne karteczki Ulo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię Ula , kartki powstały extra i wierzę że i takie powstaną u dziewczyn. Wszak tak jak piszesz w każdym z nas drzemie dziecko, obojętnie ile ma się lat. Fajny temat zadałaś, zmień tylko nazwę banerka, bo nazywa się tak samo jak ten z zeszłego miesiąca :-)'
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale, gdzie mam zmienić tą nazwę banerka? Bo nie rozumiem...

      Usuń
  7. Jak piszesz proste, ale jakie piękne 🍁🍂☘️

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby proste, ale tak wspaniałe, tak przepełnione magią, mnie się bardzo spodobały, cudowneeee!!!!! Wspaniały cel, biję brawo. Te kartki ucieszą serca, na bank ucieszą serca, jesteś pięknym człowiekiem. Pozdrawiam cieplutko i niech ktoś mega Cię uszczęśliwi. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kartki i wspaniały cel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki. Cieszę się, że się przydało. Ja też lubię czytać blogi i tam znajdować inspirację.
    ភ្នាល់បាល់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń