poniedziałek, 7 listopada 2022

1007. Styl gothic

Styl gothic jest mi szczególnie bliski, choć ostatnio mało u mnie takich prac... A wręcz nie robię, aż tak mrocznych.

Wiem, że dla wielu z Was tutaj zaglądających ten styl nie jest ani fajny, ani ciekawy i nie lubicie takich prac, dlatego post jest zbiorczy.

Na pierwszy rzut idzie moja praca zrobiona z moją Izabelą. To ona narysowała główną postać wokół, której zbudowana jest cała jej historia. Ta postać to Mei Raiden z gry Honkai Impact 3rd - to fanart. Mei jest dla mnie postacią tragiczną - trudne dzieciństwo, przejście na stronę zła, aby ratować ukochaną osobę... 


 
Bardzo mroczne karty ATC, aż trzy różne serie. Nie będę Was katować zdjęciami pojedynczych kart.
 
Seria Filmy grozy
 
Seria - Każdy ma dwa oblicza
 
Seria - styl gothic

To by było na tyle strasznie i mrocznie... cały czas nie publikuję na bieżąco pozostałych postów tyle mam zaległości, ale te postanowiłam w mairę na bieżaco, bo przeciez nie będę Was starszyć w grudniu...
Wybaczcie ten post i wcześniejszy, jeśli kogoś uraził.
To właśnie moje drugie ja..., które czasem głośno się "wydziera", a ja je tłumię.

 

7 komentarzy:

  1. zgadza się to nie mój styl, lubię kolorowe prace ale nie mam nic przeciwko jak ktoś to lubi to niech tworzy, pooglądać zawsze mogę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe prace i wykonane perfekcyjnie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie prace mroczne, ale zarazem tajemnicze i bardzo intrygujące : ) Idealnie obrazują dwoistość ludzkiej natury.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, to zupełnie nie moje klimaty, ale podziwiam, bo widzę tu prawdziwy artyzm wykonania. A Izabelka rewelacyjnie maluje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace piękne choć rzeczywiście mroczne. Ale jakby każdy z nas lubił, to samo, to byłoby nudno :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee Ulo nie przesadzaj to Twój blog, jak ktoś nie chce zaglądać i ogladac takich prac to trudno ważne że Ty tworzysz je z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe są te Twoje mroczne prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń