piątek, 4 listopada 2022

1006. Halloween

 Wiem, że nie każdy lubi halloveen. Ja też jakoś szczególnie nie przepadam, ani nie obchodzę. Jednak w tym roku powstało kilka prac ze względu na grupę świrową i wygrane przeze mnie tekturki. Aby Was nie męczyć tą tematyką wszystkie prace w tej tematyce wrzucam w jednym zbiorczym poście.

Na pierwszy rzut wpis do art journala - papiery i folia od ITD Collection. Dynie narysowane przez Izabelę jeszcze w zeszłym roku do kart ATC.



 
Zrobiłam dwa tagi z papierami od ITD Collection i tekturkami od Magicznego Kociołka.


Pudełko na słodycze z pudełka po herbacie - konkurs Magicznego kociołka


Dynia na wyzwanie na zaprzyjaźnionej grupie Skrap&Tworki


Będzie jeszcze jeden... straszzzzzny post, a potem znowu kolorowo :)
Też zrobię zbiorczo, żeby Was nie męczyć.


6 komentarzy:

  1. Święta tez nie obchodzę, prac nie robię a dynie mi się po prostu już przejadły. Wszędzie ich pełno !! Ale Twoje prace bardzo fajne, widać że kochasz ciemne kolory, a może klimat tego Święta jest właśnie taki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś strasznieee fajne prace :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace, a te pierwsze dynie są fantastyczne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moje klimaty ale Twoje prace bardzo ładne Ulo !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie wcale a wcale nie będziesz nudzić swoimi halloweenowymi pracami. Nie obchodzę, nie jestem ani za ani przeciw ... po prostu lubię takie klimaty. Moje prace w temacie wychodzą wesołe zamiast mroczne. Mnie się październik z dyniami kojarzy (uwielbiam), z kolorowymi liśćmi i .... i Halloweenem (ten typ tak ma). Podpisuję się pod komentarzem Raeszki - zrobiłaś strasznieee fajne prace :) Dynia jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie obchodzę tego święta, ale lubię popatrzeć na wszelkie dekoracje halloweengowe:) Cuda tu widzę:)
    :)

    OdpowiedzUsuń