środa, 2 listopada 2016

394. Kartki BN 2016 - październik podsumowanie

Wytyczna we wrześniu: gwiazda betlejemska - poisencja

Kolejny miesiąc nie zawiodłyście mnie i pojawiło się całe mnóstwo karteczek z gwiazdą betlejemską w roli głównej. Karteczki są piękne i miałabym problem z wybraniem tej jednej najpiękniejszej. Każda ma swój własny niepowtarzalny klimat i urok. Dziękuję, że jesteście i tworzycie! 
Zapraszam do galerii naszych prac:


Małgosia
Wrześniowa śnieżynka
Poisencja




Bożena G

Alina
Wrześniowa śnieżynka
Poisencja




Wrześniowa śnieżynka
Poisencja


Eniutek










Ania dołączyła do nas od października i zrobiła kartki na wszystkie poprzednie miesiące. Zdjęcia wszystkich kartek z osobna możecie zobaczyć u Ani na blogu.


Little Needle

***
Witam Agnieszkę Pasjonatę, Anę, Anię S, Adę i Little Needle w zabawie.
Bawcie się dobrze :)

Gdyby chciał ktoś do nas dołączyć to zapraszam na wytyczne listopadowe.

36 komentarzy:

  1. O !!! I znowu cały zbiór przecudnych karteczek . Kilka razy muszę zawsze pooglądać ,by niczego nie pominąć . To lubię w rękodziele ,że każda jest inna ,każda niepowtarzalna. Pomysłów co niemiara. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne karteczki dziewczyny stworzyły 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze dwie zrobilam, ale widze, ze zapomnialam dodac na Twoim blogu, szkoda, w kazdym badz razie biore sie za zimowego zwierzaka ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wspaniałe karteczki, jedne bogate inne skromne a wszystkie takie piękne. Nawet parę haftowanych się znalazło:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula świetne podsumowanie. Powstało całe mnóstwo pięknych kartek. Dziękuję za organizacje zabawy i Twój czas poświęcony na jej prowadzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki, choć muszę przyznać, że mam swoich faworytów, ale zostawię to dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne poisencjowe karteczki :* Cieszę się, że do Was dołączyłam :))))) I mam nadzieję, że zabawa będzie kontynuowana a mi uda się wytrwać :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie chciałoby się otrzymać, takie są piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam podziwiać Waszą twórczość! Piękne kartki za każdym razem powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne prace, dopiero przy takim podsumowaniu widać jakie talenty w nas drzemią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki koleżanki zrobiły:)))trudno wybrać tą jedyną:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kartki, jeden wspólny element nie spowodował,że kartki są podobne.
    Bardzo podobają mi się te z haftowanymi poinsencjami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię to wyzwanie, bo potem można zobaczyć jak cudne kartki powstają, jeden wspólny element a ileż możliwości interpretacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe kartki :) Ja znalazłam swojego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wysyp przepięknych, bez wyjątku, karteczek... Jestem nimi zauroczona żałując, że nie mam możliwości tworzenia kartek... cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne galeria prac!
    Mam wrażenie, że z miesiąca na miesiąc kartki są coraz piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne ich właścicielki mega zdolniachy:)
    podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki powstały.Dzięki Ulcia za prowadzenie zabawy i mobilizację do karteczkowania

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne są te nasze karteczki!!! Brawa dla wszystkich uczestniczek!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jakie piękne i pomysłowe kartki. Też mi się zdaje,że kartki coraz piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe mnóstwo pięknych prac :) Jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedna gwiazda a tyle różnych pomysłów. Piękna galeria!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulciu, powstał wspaniały bukiet poinsecji.
    Tulaski:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne prace! Pełno inspiracji! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że to nie konkurs bo wybranie najładniejszej byłoby niemożliwe :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ różnorodność 💐
    Dziękuję Ci za prowadzenie zabawy💐

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie kartki wyszły super :) i lecę do wytycznych listopadowych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszyscy poradzili sobie z tematem i powstały super kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Koszyk inspiracji, ale dziewczyny zaszalaly!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne kartki!!! Jak będziesz to kontynuować w przyszłym roku, to może i mnie uda się przyłączyć do zabawy :))).

    OdpowiedzUsuń