Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (3) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

sobota, 9 września 2017

556. Tniemy i gniemy - wyzwanie 1

Wiecie jestem trochę nienormalna... Coraz trudniej wyrobić się ze wszystkim, a ja dołączyłam do kolejnej zabawy... No, ale jak miałam przejść obojętnie obok takiej zabawy? Jak mogłam odpuścić zabawę ze składaczkami u Ewuni? No jak? No, pewnie, że nie mogłam! Od tak dawna podziwiam te Ewinkowe składańce, że po prostu musiałam i już! 

Mój pierwszy składaniec już u Reni :)
Na płasko prezentuje się tak...
Po rozłożeniu

I co może być jak na pierwszy raz?

Gdyby ktoś chciał się przyłączyć do zabawy to zapraszam do Ewy Tutaj.



34 komentarze:

  1. też się zapisałam, a teraz mam problem z wyrobieniem się w zabawach

    Uleńko piękna kartka, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny składaczek! Podziwiam Cię Uleńko, bo ja jakoś tych trzech, w których jestem, nie mogę ogarnąć;)
    Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka rewelacja :) Swoja drogą, Ewa jest mistrzem składaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny :-D Delikatny kolorystycznie ,romantyczny w klimacie :-D Cieszę się ,że przyłączyłaś się do zabawy :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulcia, wyszedł Ci cudny składaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia, pewnie że może być, super Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej zabawy po prostu nie można odpuścić, prawda? Bardzo podoba mi się Twój składaczek, Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful, Ula! Fabulous! I love it, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiscie ze moze byc, karteczka jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko! Jak najbardziej może być, Śliczna karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko mam tak samo - ledwie wyrabiam się z obecnymi zabawami a jeszcze do Ewy też się zapisałam.
    Cudna jest Twoja karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaki piękny!!! Mój taki ubogi, ale i tak jestem dumna , że w ogóle się udało!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie.Powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie wyrabiam z tymi zabawami, ale i też nie mogłam odpuścić tej zabawy u Ewy. Piękny składaczek ci wyszedł, mój też już gotowy, czeka na obróbkę i publikację:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super składaczek Ci wyszedł :).

    Mój jest dopiero w planach :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten składaczek !! Bardzo ciekawa forma :)
    Wspaniale go ozdobiłaś :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko, składaczek pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i pomysłowa kartka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój składaczek super:))
    Ja się nie piszę na takie wygibusy:))o nie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. No i dobrze, że podjęłaś się zabawy, bo kartka wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No cóż, ja zrezygnowałam z zabaw kartkowych bo nie wyrabiałam + inne, banalne powody. Ale na składaczki się skusiłam bo lubię takie formy :)
    Podoba mi się Twój pierwszy składaczek z wyzwania ... nie potrafię się zdobyć na tyle warstw. Pięknie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za moje śliczności:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. O kochana mowisz, że pierwszy raz? Pieknie. Twoj skladaczek jest fantastyczny. Ciekawa jestem kolejnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń