piątek, 15 września 2017

558. Фея розового сада_koniec

W końcu skończyłam wróżkę różanego ogrodu. Zaczęłam w lutym i z licznymi przerwami, dłuższymi i krótszymi udało mi się uporać z tym haftem. Kolorystyka haftu zwłaszcza w niektórych miejscach jakby z innego wzoru (np. stopy za ciemne, na największej róży na płatku kolor żółty i brązowy). Ogólnie jestem zadowolona z obrazka.
 Алиса - Фея розового сада
Nici Gamma - 25 kolorów, 
Aida biała - 14ct,
krzyżyki - 2 nitki,
kontury - 1 nitka.







Róże należą do moich ulubionych kwiatów :) Pozostaje mi jeszcze poszukanie ramki i oprawa.
***
Jakiś czas temu Agatka Baran napisała do mnie, że podoba jej się serce ze słów i, że fajny byłby taki domek... Nawiasem mówiąc Agatka wyszyła już dwa serca ;)
 Zrobiłam szkic, który Monika Blezień poddała dalszej obróbce. Owocem naszej pracy jest wzór,
który możecie kupić Tutaj. Serdecznie zapraszam :) 

54 komentarze:

  1. Przepiękny obrazek z różami! Domek też jest rewelacyjny! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny obrazek. :) śliczne różyczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny różany obrazek. Ciekawi mnie, jaką ramę do niego wybierzesz ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. ech....Ulcia, ta wróżka z różami jest magiczna....co za wykonanie!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały obrazek wyszedł. A domek bardzo pomysłowy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulus Twoj haft jest cudowny! Warto było, to widać a haftujesz przeciez sporo wiec nic dziwnego ze długo powstawał:)

    W sprawie domku dostałam dzisiaj e-mail od Moniki i jestem mile zaskoczona Wasza praca! Juz bede kroić kanwę i szykować nitki, wzór wydrukowany wiec po skończeniu obecnych haftów na pewno zabiorę sie za ten, juz nie moge doczekac sie efektu końcowego:) dzieki Ulus !!!! I sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. różana wróżka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko! Prześliczna praca, Obrazek kosztował Cię trochę pracy , Ale efekt jest zachwycający - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny jest ten haftowany obrazek z wróżką.
    Ten domek też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam i napatrzeć się nie mogę. Piękny jest ten haft z wróżką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft jest przepiękny i widać że włożyłaś w niego ogrom pracy.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula, piękne prace! Zwłaszcza różana wróżka! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna wróżka, tzn haft.
    Gratuluję nowego wzoru 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny hafcik:) Ale mnie najbardziej zauroczyły w nim różyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, matulu, jakie to piękne! Nie mogę oderwać wzroku!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wróżka jest przecudnej urody , jak subtelnie wykonana :)
    Za nowy wzór podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna jest ta wróżka różana:)))piękny haft:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna wróżka, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Wrózka jest przepiękna,robi wrażenie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny delikates ach och...
    fajny ten domek

    OdpowiedzUsuń
  21. Uleńko, ten haft jest porywający. Jestem nim zachwycona, ale również tym domkiem, w którym zawarłaś najpiękniejsze słowa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Haft jest śliczny. Coraz bardziej kusi mnie by wziąć się za jakiś większy hafcik. Tylko ten brak czasu;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny haft. Chylę czoła przed Twoją pracowitością. Wygląda cudnie. Projekt domku super.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny ten haft! Wygląda, jakby był trójwymiarowy. Co do kolorów to faktycznie niektóre elementy jakby z innego haftu, ale całość wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny różany hafcik. Projekt domku równie dobry jak serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekny różany haft, a i gratuluje nowego, niepowtarzalnego wzoru:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny hafcik Ulu. Zachwycająca wróżka. Bardzo lubię serię kwiatowych wróżek i elfów!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję ukończenia haftu! Piękna różana wróżka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczny haft Uleńko, to będzie wyjątkowo efektowny obrazek. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Soooooooo beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ula przepiękny jest ten haft, zakochałam się w nim :-)
    Domek podziwiam od dawna , świetny jest , gratuluje talentu :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie dziwię się, że wzór Cię zauroczył - jest przepiękny. Krzyżyki układają się idealnie na Twojej pracy. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda świetnie. Twarz jest prześliczna! Kolory być może były w trakcie pracy zaskakujące, ale całość sprawia takie niesamowite wrażenie. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, niesamowita ta wróżka! Cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przecudny haft!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  36. Różana wróżka przepiękna :) Wzór domku bardzo ciekawy. Z pewnością będzie zdobił ściany nie jednej szczęśliwej rodziny. Gratuluję owocnej współpracy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wróżka mnie zachwyciła! Zapachniało aż tutaj. a zapach różany bardzo mnie relaksuje i należy do moich ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj jakie piękne dzieło !!! Wykonanie RE-WE-LA -CJA !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny haft!!! Śliczny wzór!! Ja również uwielbiam róże :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna, absolutnie! Te kolory są urzekające. Aż znowu pokusiło mnie o wyhaftowanie jakiejś kwiatowej wróżki, tak do kolekcji jarzębinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ula, jestem zachwycona tym haftem i obrazem. Myślę, że będe miała okazję podziwiać go jeszcze w realu. Ja też bardzo lubię róże. Projekt domku bardzo pomysłowy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Absolutnie zachwycający, misterny, przepięknie wykonany haft!!! Urzekający!! Cudo!!
    Zaglądam sobie do Ciebie i czasami tak się zastanawiam skąd w Tobie tyle energii, pomysłów, kreatywności? Śpisz w ogóle czy znalazłaś patent na rozciągnięcie doby w czasie. Szczerze podziwiam wszystko, co robisz!
    Pozdrawiam serdecznie. Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna ta różana wróżka :DDD. Domek jest cudny, muszę sobie zakupić ten wzór :).

    OdpowiedzUsuń