poniedziałek, 11 września 2017

557. Wrzesień z Anią

U Ani w tym miesiącu inspiruje nas Ola, która wymyśliła takie tematy


1. Boże Narodzenie - kartka w stylu Black&White
2. Okolicznościowa - kartka w stylu Clean&Simple
3a. Wielkanoc - kartka z elementem folkowym.


Muszę przyznać, że jakoś styl Black&White nie bardzo pasuje mi do świąt BN jednak kartka powstała bezboleśnie.

Styl Clean&Simple bardzo lubię :) Na kartce okolicznościowej rozgościł się stempelek pokolorowany przez Ewunię

Wielkanocna kartka z elementem folkowym to kartka, której najbardziej się bałam, a po wykonaniu najbardziej z niej właśnie jestem zadowolona. Papier ze stempelkiem od Zosi.


Kolaż dla szefowej

***
Na koniec bardzo dziękuję Tinie J, która również pamiętała o urodzinach Izabeli. 


36 komentarzy:

  1. Świetnie ogarniasz temat :) Ja z folkową to miałabym nie lada problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko śliczne karteczki zrobiłaś,a ja dalej w lesie 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane karteczki - jaki słodki ten króliś!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne karteczki.
    Folkowej się boję, bo motyw ludowy na jajku już wcześniej wykorzystałam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki przygotowałaś!
    Podziwiam tę B&W, bo ja nie mam na nią w ogóle pomysłu.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki i faktycznie wielkanocna folkowa wyszła cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki....folkowa jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też nie czuje N w tych kolorach, ale Ty dałaś sobie radę:)
    wszystkie kartki śliczne, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zrealizowane wytyczne :-D Folkowa i czarno -biała mnie zachwyciły ,ale królisia też słodka :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula super kartki powstały. Ta biało czarna mnie zauroczyła, podoba mi się najbardziej. Super sobie poradziłaś z tematami.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie fajne:-D ja na razie nie mam czasu się zabrać ;-/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki! Folkowa wyszła świetnie! Biało-czarna wygląda elegancko, choć te kolory do Bożego Narodzenia mi także nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleńko! Bardzo piękne karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka w stylu clean&simple mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczki powstały, ta z króliczkiem urocza jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności !!!
    Piękne karteczki Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Ci wyszły te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne karteczki powstały. Chyba folkowa mi się najbardziej podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne karteczki. cudowne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki Ulciu, ta ze stempelkiem jest przesympatyczna. Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie karteczki bardzo ładne, ale masz racje, folkowa kradnie serce

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulciu, wspaniale sobie poradziłaś z wrześniowymi kartkami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe karteczki. A ja nie mam jeszcze pomysłu.
    Jeszcze raz wszystkiego naj dla Izy 😃

    OdpowiedzUsuń
  24. Ulka super te Twoje karteczki:) a okolicznościowa jest dzięki stempelkowi urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uleńko ogromnie dziękuję bo króliczka chwyciła mnie za serce od pierwszego wejrzenia.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń