czwartek, 7 września 2017

555. Box dla hafciarki

Dla Moniki z okazji urodzin stworzyłam boxa. Chciałam, aby to był taki niespotykany, oryginalny box dla hafciarki. Czy mi się udało? Same oceńcie...
 Na wieczku nożyczki - ważny atrybut każdej hafciarki. Kokardka z muliny. Kwiatki od Marylki. A wszystko ułożone na lnie.
 A w środku... w samym środku bukiet kwiatów :)
 Na ściankach mulina nawinięta na bobinkach, guziki, len...
 len, szpilki...
 aida, agrafka...
I na koniec rozpoczęty haft z wbitą igłą (jakże często w naszych szufladach i szafach można spotkać taki widok...). Życzę Monice, jak najmniej takich rozpoczętych porzuconych haftów.

Monice najbardziej podoba się wieczko, a Wam?

35 komentarzy:

  1. Uleńko pięknie i bardzo tematycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba i wieczko i środek, a chyba środek bardziej! Bardzo lubię jak karteczka, czy boksik zawiera coś co kojarzy się z obdarowywaną osobą:) Super praca!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości! Wszystko mi się podoba- pomysł, kolory, wykonanie! A najbardziej to, że jest jedyny i niepowtarzalny! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny! Jeszcze nigdy nie zrobiłam boxa, nawet nie wiem, od czego zacząć, a Twój piękny i dopracowany w każdym szczególe! 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość idealnie dopasowana, pudełko idealna dla każdej hafciarki,piękne pudełko! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe są te wszystkie drobne szczegóły :) Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulus genialna praca i taka spersonalizowana, swietny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny i bardzo oryginalny box! Znalazły się w nim wszystkie atrybuty hafciarki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że pomysł na taki box jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny boxik. A mi się wszystko podoba 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko mi się podoba i podziwiam z całego serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały must have hafciarski zawarłaś w tym boxie Ulu, świetny wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  13. REWELACJA, padłam z wrażenia. Pomysł na taką personalizowaną rzecz jest rewelacyjny, a do tego świetnie wykonany. Bardzo mi się podoba, bo mnie inspiruje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny Uleńko:)))bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny box, świetne dodatki na każdej ściance, tematycznie i kolorowo. Wieczko rewelacja. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. udało się udało, jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się podoba całość. Świetny miałaś pomysł na to pudełko i genialnie go zrealizowałaś, ta dbałośc o szczegóły, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się całość podoba, pudełeczko jest piękne i takie dopracowane w każdym calu.
    Uściski, Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny!!! Bardzo mi się podoba. Już podziwiałam u Moniki. Środek troszkę jak szuflada u nie jednej z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie pudełko, to marzenie każdej hafciarki.Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały box - podziwiam <3
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny box! Monika na pewno jest zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Alez piękna, kolorowa praca. Jestem zachwycona:) Zdolna z Ciebie kobieta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nikt nie ma wątpliwości, że dla hafciarki :) Cudny box!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uleńko! Wieczko jest Śliczne, Ale i środek jest Cudowny - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. doskonały pomysł i wspaniałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastyczny box! wszystko idealnie wpasowane:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny boxik! Idealnie spersonalizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały, pełen symboli box!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie komponuje się pudełeczko z tym bukiecikiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjny!!! Przemyślany i super wszystko dobrane!!!
    Z pewnością się spodoba!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń