sobota, 9 września 2017

556. Tniemy i gniemy - wyzwanie 1

Wiecie jestem trochę nienormalna... Coraz trudniej wyrobić się ze wszystkim, a ja dołączyłam do kolejnej zabawy... No, ale jak miałam przejść obojętnie obok takiej zabawy? Jak mogłam odpuścić zabawę ze składaczkami u Ewuni? No jak? No, pewnie, że nie mogłam! Od tak dawna podziwiam te Ewinkowe składańce, że po prostu musiałam i już! 

Mój pierwszy składaniec już u Reni :)
Na płasko prezentuje się tak...
Po rozłożeniu

I co może być jak na pierwszy raz?

Gdyby ktoś chciał się przyłączyć do zabawy to zapraszam do Ewy Tutaj.



34 komentarze:

  1. też się zapisałam, a teraz mam problem z wyrobieniem się w zabawach

    Uleńko piękna kartka, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny składaczek! Podziwiam Cię Uleńko, bo ja jakoś tych trzech, w których jestem, nie mogę ogarnąć;)
    Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka rewelacja :) Swoja drogą, Ewa jest mistrzem składaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny :-D Delikatny kolorystycznie ,romantyczny w klimacie :-D Cieszę się ,że przyłączyłaś się do zabawy :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulcia, wyszedł Ci cudny składaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia, pewnie że może być, super Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej zabawy po prostu nie można odpuścić, prawda? Bardzo podoba mi się Twój składaczek, Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful, Ula! Fabulous! I love it, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiscie ze moze byc, karteczka jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko! Jak najbardziej może być, Śliczna karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko mam tak samo - ledwie wyrabiam się z obecnymi zabawami a jeszcze do Ewy też się zapisałam.
    Cudna jest Twoja karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaki piękny!!! Mój taki ubogi, ale i tak jestem dumna , że w ogóle się udało!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie.Powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie wyrabiam z tymi zabawami, ale i też nie mogłam odpuścić tej zabawy u Ewy. Piękny składaczek ci wyszedł, mój też już gotowy, czeka na obróbkę i publikację:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super składaczek Ci wyszedł :).

    Mój jest dopiero w planach :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten składaczek !! Bardzo ciekawa forma :)
    Wspaniale go ozdobiłaś :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i pomysłowa kartka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój składaczek super:))
    Ja się nie piszę na takie wygibusy:))o nie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. No i dobrze, że podjęłaś się zabawy, bo kartka wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No cóż, ja zrezygnowałam z zabaw kartkowych bo nie wyrabiałam + inne, banalne powody. Ale na składaczki się skusiłam bo lubię takie formy :)
    Podoba mi się Twój pierwszy składaczek z wyzwania ... nie potrafię się zdobyć na tyle warstw. Pięknie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za moje śliczności:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. O kochana mowisz, że pierwszy raz? Pieknie. Twoj skladaczek jest fantastyczny. Ciekawa jestem kolejnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń