piątek, 22 września 2017

560. Baloniku mój malutki

Jak przeczytałam w Art-Piaskownicy o wyzwaniu Baloniku mój malutki to od razu wiedziałam co chcę zrobić :) Pinezki miałam kupione już jakiś czas temu i miał powstać balonik na naszą mapę podróży, który jeszcze powstanie ;) Tymczasem powstała kartka z balonem z baloników...



Ostatnie zdjęcie kolorystycznie jest najbliższe oryginałowi. Kartkę zrobiłam kilka dni temu i cały czas czekałam na pogodę... Niestety pada, pada deszcz, deszcz, deszcz, więc musiałam zrobić zdjęcie przy sztucznym świetle...
Gaza z mikrokulkami imitują chmury... Papiery i napis potuszowałam.

Banerek wyzwania Baloniku mój malutki


38 komentarzy:

  1. Oryginalna, interesująca, rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna :) ! bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna !!!
    Super pomysł miałaś Uleńka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Ps.Dotarła przesyłka ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, pomysłowa karteczka!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie sie prezentuje i te żywe kolory:) brawo i powodzenia w wyzwaniu zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny balon, taki może unieść wprost w kolorową krainę marzeń.
    Ech, ten deszcz, deszcz (choć u mnie dziś jakby przycichł).
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa i kolorowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka. Bardzo się mi spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieziemska karteczka! Sliczna, bardzo mi się podoba. Delikatne tło i kolorowe baloniki... piękna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna kartka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka fajna kartka! Kolory, radość ... no i pomysł. Śliczny Jest Twój balonik malutki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka jest rewelacyjna Uleńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita kartka z balonem z baloników, gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna karteczka, no i super są te baloniki:-)))
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kartka Ula! Baloniki wyglądają rewelacyjnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko! Piękna i oryginalna balonowa karteczka, Ślicznie się prezentuje , Tylko ,Trzeba się z nią delikatnie obchodzić :-) Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity pomysł! Super kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ula cudny ten Twój balonik z baloników, !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ula, to jest fantastyczne!!! Pomysł z pinezkami jest super!!! Bardzo mi się podoba, jest kolorowo i radośnie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło magicznie i trochę cukierkowo :) lubię takie klimaty. Muszę pooglądać inne prace z tego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mistrzostwo z wielką klasą!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna i pomysłowa!!! Baloniki wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  24. O ja!!! Wyglądają jak landrynkowe lizaki ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super! Dziękuję z udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł, faktycznie nieziemski :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń