poniedziałek, 16 grudnia 2019

858. Świąteczny jeleń

Zapragnęłam zrobić coś dla siebie. Chyba pierwszy raz będę miała własną dekorację na święta. Jak tylko zobaczyłam bazę jelenia od Woodouts to od razu miała wizję jak go ozdobię i oto jest mój własny prywatny jeleń ozdobiony papierami Craft O'Clock, śnieżynkami z szablonu ITD Collections, woskami Pentart i proszkami Art13. Dołożyłam szyszki, gwiazki i owoce głogu???
Zdjęć dużo, bo tak mi się podoba, że nie mogła zdecydować, które wyrzucić... 




Rogi ozdobiłam światełkami ledowymi i jest pięknie :)





Mojego jelenia zgłaszam do wyzwania 




39 komentarzy:

  1. Oj, mnie też się bardzo podoba :) Jest super :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA!!!!!!!!!!!!CZYSTY ZACHWYT!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna ozdoba świąteczna. Ze światełkami prezentuje się wspaniale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko jeleń prześliczny, a świeconce rogi dopełniają całości.
    Wieczorem ta dekoracja musi tworzyć cudowny nastrój .
    Pozdrawiam serdecznie 🌲

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności a już z tymi zapalonymi lampkami wygląda extra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ozdoba, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny :D
    Ps. gdzie kupiłaś światełka na tak zwiewnym druciku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Powiem Ci, że wiele sklepów zwiedziłam, żeby je znależć i o mało się nie poddałam, bo wszędzie takie grubaśne były... W Kiku kupiłam :)

      Usuń
  8. Przepiękna świąteczna dekoracja, bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również zrobiłam sobie makramową śnieżynkę, przeca zasługuję. :D Wspaniała praca, taka unikalna, niesamowicie mi się podoba. To jedna z tych prac, które się zapamięta. <3 Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula, piękna dekoracja! I wreszcie coś dla siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale niesamowity!!! Piękny!!! Świetny pomysł, aby rogi podświetlić. Jeleń wyszedł klimatycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulciu, to najpiękniejszy jeleń, jakiego można sobie wymarzyć. Cudownie go ozdobiłaś i te światełka na rogach.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wyszedł. Wieczorem to będzie magia :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie udekorowałaś tą bazę. Powstała super dekoracja świąteczna. Kolorystyka bardzo w moim guście. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super dekoracja !!! Świetny miałaś pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ozdoba pierwsza klasa - z tymi światełkami świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ekstra, niesamowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny reniferek! Cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna ozdoba, nie dziwie sie Twojemu zachwytowi, ja też podziwiam Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie go przyozdobilaś. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny jest, rewelacja! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uleńko:)jest rewelacyjny:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała świąteczna dekoracja!
    Radosnego świętowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny jeleń i pięknie oświetlony:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna i bardzo oryginalna propozycja na ozdobę. Kwiaty zaś są przepiękne. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT Sklepu Od A do Zet, życzę Zdrowych i Wesołuch Świąt oraz powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała dekoracja, lampki dodają świątecznego klimatu:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cud, miód malina...Dziękuję za udział w wyzwaniu "od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem oczarowana, szczególnie wersją z zapalonymi lampkami. Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu "od A do Zet".

    OdpowiedzUsuń