sobota, 28 grudnia 2019

860. Dziękuję

Dziękuję z całego serca za wszystkie życzenia zarówno te pod postami, jak i te przesłane mailowo.

Dziękuję za kartki, tagi oraz prezenty świąteczne:
Karolinie - bawałęniane niteczki,
Reaszce,
Agatce Baran,
Zofiko,
Eluni - papierkowo niteczkowo,
Bożenie G.,
Małgosi X,
Kamili - Świat Pasji,
Bożenas,
Czarnej Damie,
Joli Kapli,
HaLiMa,
Dance M.,
Reni - co mam w głowie... ,
hubce38,
Joasiart
Kicikicitata,
Małgosi Burczyk,
Szalce,
Danusi Witkowskiej,
Maryli,
Ewince,
Monice ML,
Zacisze Lenki,
Marysi,
Monice Zakletej Igiełce,
Monice Igiełce MB,
Trzeci Pokój,
Agnieszce S. - Anioły są wiecznie zielone,
Pawannie,
Klimju,
Barabaratoja,
Ani Iwańskiej,
zafolkowanej,
EviPasjonatce,
Violi.


Ja ze swojej strony wysłałam prawie 50 kartek, bo aż 48... Niestety nie wszystkie były górnych lotów, niektóre bardzo proste. Nie dałam rady fizycznie zrobić, aż tyle kartek ile potrzebowałam, żeby się ich nie wstydzić... Trochę ilość mnie przerosła tym razem. Mam nadzieję, że PP nie zawiodła i dostarczyła moje kartki do Was.

***
Dziękuję Kasi Pracownia Esme, od której przywędrowała do mnie przesyłka w ramach naszej wymianki dt świrowej

***
Dziękuję Violi, u której pierwszy raz udało mi się coś wygrać... Pudełko dobroci, a właściwie koszyk. W sumie to co przywędrowało do mnie to dzięki Wam, bo to WY pisałyście co tam Viola ma włożyć :)
Viola wszsytko pięknie spakowała w własnoręcznie zrobiony koszyk :)

Zawartość koszyka. Jak się możecie domyślać - długopis ma inną właścicielkę, sowa również...

***
Na samym końcu dziękuję jeszcze raz wszystkim dziewczynom, które przyłączyły się do akcji dla Ani i dzięki Wam Ania mogła się przekonać, że w nas jest siła i moc!
Dziękuję z całego serca!




12 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i prezenciki! Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki do Ciebie przywędrowały!
    Gratuluję wygranej! Viola przygotowała wszystko na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności dostałaś Ulko, gratuluję.:) To ja dziękuję za zorganizowanie i wspaniałe ogarnięcie akcji dla Ani oraz za możliwość wzięcia w niej udziału. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne karteczki i prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wymianka i karteczki:-) Do mnie Twoja dotarła- dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kartki dostałaś Ulu, taka kolekcja na pewno przyniosła mnóstwo uśmiechu. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za karteczkę :)
    Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty! :)
    Karteczka od Ciebie dotarła do mnie - bardzo Ci dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki i prezenty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, cieszę się, że tyle cudności do Ciebie napłynęło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnóstwo dowodów sympatii Ulo:) i gratuluje pełnego koszyczka od Violi! No i dzieki za pomysł i zorganizowanie akcji dla Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję upominków, szczególnie tego od Violi!!!

    OdpowiedzUsuń