środa, 4 grudnia 2019

854. Kartki BN wytyczna grudzień

Mamy już grudzień jak ten czas szybko leci... Dopiero był styczeń, a już za chwilkę koniec roku... W tym miesiacu nie będzie jednej wytycznej ;) Będzie free style, ale nie do końca ;) Poniżej macie wytyczne ze wszsytkich edycji jakie do tej pory były.


BN 2016
styczeń - czerwony
luty - bombka
marzec - kokardka
kwiecień - gałązka choinki
maj - czapka elfa/gnoma
czerwiec - gwiazdka
lipiec - aniołek
sierpień - guzik
wrzesień - śnieżynka
październik - gwiazda betlejemska
listopad - zwierzątko 

BN 2017
styczeń - jemioła
luty - pierniczki
marzec - rękawiczki
kwiecień - mapka
maj - serduszko
czerwiec - ptaszek
lipiec - Matka Boska/ Święta Rodzina
sierpień - stajenka/szopka
wrzesień - Trzej Królowie/świąteczna babeczka
październik - świąteczne dzieci
listopad - zimowy domek


BN 2018 z mapkami

Listopad

BN 2019 z formami
Styczeń - gwiazdka
Luty - choinka
Marzec - na okrągło
Kwiecień - okiennica
Maj - sztaluga prosta
Czerwiec - sztaluga skrętna
Lipiec/sierpień - kartka pop-up
Wrzesień - parawan
Październik - swing
Listopad - tee pee

Kartka grudzień 2019 to miniumum 3 wytyczne, które były do tej pory :) Napiszcie w postach, które wytyczne wybieracie.

Ja zrobiłam w formie taga

BN 2016
luty - bombka
październik - gwiazda betlejemska
luty - pierniczki


BN 2016
marzec - kokardka
kwiecień - gałązka choinki
czerwiec - ptaszek


Użyłam papierów od Studio 75 oraz Craft O'Clock.

Banerek dla chętnych
Żabka czeka do końca roku.



Proszę w postach grudniowych, abyście zrobiły podsumowanie roczne u siebie w formie kolaża z kartek, które powstały podczas zabawy.

***
Wszystkim Barbarom, Basiom i Basieńkom życzę wszsytkiego najlepszego z okazji dzisiejszego święta!
Dużo zdrowia, czasu i pieniędzy na realizację swoich pasji i marzeń!

***
Co do kontynuacji i moich pytań w zeszłym miesiącu...
Bardzo dziękuję tej garstce, która się odpowiedziałą na moje pytania.
Dziękuje dwóm osobom, które wyraziły chęć pomocy.
Na chwilę obecną, jeśli zabawa będzie kontynuowana w przyszłym roku to na pewno nie będzie żadnych podsumowań z galerią Waszych prac,  jak do tej pory, bo ja fizycznie nie daję po prostu rady tego robić. Niestety z roku na rok jestem starsza. Pracuję zawodowo dużo po nocach i mój organizm zaczyna mówić momentami zdecydowane NIE.
Szukam opcji z żabką i zdjęciem, aczkolwiek nie chciałabym ponosić żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych, więc nie wiem czy się to uda jakoś uryźć w inny sposób.
Kwestia tylko czy, jeśli nie uda się zastosować środka zastępczego bedziecie uczestniczyć, jeśli nie będzie podsumowań?
Wiem, wiem... podsumowania są fajne, dla mnie też. Lubię je. Lubię widzieć Wasze prace zrobione i zebrane w jednym miejscu, ale... nie daje rady. 
Przykro mi.
***
edit
Będzie żaba ze zdjęciami od nowego roku :)


27 komentarzy:

  1. Śliczne świąteczne tagi. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne tagi, zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, a wyzwanie ciekawe. Nie martw się Ulu, dziewczyny pewnie zrozumieją, człowiek nie jest przecież robotem ;) I tak Cię podziwiamy, za tyle pracy ! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulo swietny pomysł z tymi trzema wytycznymi :) i juz tyle edycji było?! Szok ! Jak dla mnie Ulo nie musi byc podsumowań, sa fajne, wiadomo ale czas nie jest z gumy ... Jednak co do mojego uczestnictwa to czas pokaże bo planuje rożne hafty i to bedzie dla mnie priorytet ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tagi super, a pomysł na grudniowe kartki bardzo mi się podoba, świetnie to wymyśliłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki stworzyłaś.
    Bardzo lubię oglądać galerie prac, bo wszystkie prace zgromadzone są w jednym miejscu. Jednak zdaję sobie sprawę z tego ile wysiłku i czasu pochłania zrobienie takiej galerii więc nawet bez podsumowań i tak najprawdopodobniej będę bawić się z Tobą jeśli zdecydujesz się kontynuować zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny pomysł! Czułam, że będzie free, ale z wytycznymi - bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko, Twoje kartki-tagi piękne. Ciekawy pomysł z trzema wytycznymi (trzeba będzie pomyśleć 3 razy więcej niż dotychczas :)). Co do podsumowań - fajnie zobaczyć wszystkie kartki razem (i jeszcze zestawienia ,,powinny być,, ..... żartowałam ale są osoby, które nie biorą udziału w ciekawych wyzwaniach/zabawach bo na koniec miesiąca nie ma zestawień :D ) ale liczy się przecież dobra zabawa a nie liczby czy ,,wszystkie kartki w galerii,,). Mnie odpowiada atmosfera Twojej zabawy, czuję się w niej dobrze więc zostaję na 99% (1% to przypadki losowe).

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje tagi są cudowne.
    Podpasowało mi Twoje wyzwanie.
    Ja uważam, że robienie podsumowań to za duża praca dla ciebie. Każdy kto chce obejrzeć kartki może to zrobić sam i przy okazji zostawić komentarz. Wymyślenie zadania i wstawienie żabki to powinno wystarczyć .
    Dziękuję za życzenia imieninowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!!! Super zabawa się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne tagi, ten z domkiem mnie w sobie rozkochał, idealny. :) Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne tagi! Co za super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kartki w formie tagów. Twoja jest przecudna :) Tak sobie myślę, że pewnie część z nas nie musi widzieć podsumowań, ponieważ bardzo dużo daje to, że ktoś podsunie nam wytyczną do zrobienia kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne twoje tagi:)
    zabawę kontynuuj plissss/świetna plejada możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł na podsumowanie roku. Ogromnie mi się podobają te tagi, są śliczne. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. :) Śliczne prace! Ps. Niekoniecznie podsumowania, ale zabawę jeśli możesz - kontynuuj :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne te tagi Uleńko !!!
    A w galerii same ślicznotki 😉
    Pozdrowionka miłe 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Uleńko, przede wszystkim piękne tagi i ciekawa propozycja na grudzień. Trudno się zdecydować, ale na pewno coś wymyślę. Co do podsumowań, to fajnie przyjrzeć się pracom innych, ale przecież zawsze można odwiedzić ich blogi. Może więc wystarczy prezentacja kolaży na koniec roku? Nic na siłę. Jakąkolwiek decyzję podejmiesz, ja się pod nią podpisuję i na pewno w kolejnej edycji udział wezmę.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ula. Twoje tagi są rewelacyjne. Niezmiernie mi się podobają. A moje wycięte takie same grafiki leżą w pudełeczku... Wzięłam udział w trzech edycjach i świetnie się bawiłam. Zadanie na grudzień ciekawe. Na pewno cos zrobię.Pozdrawiam. Słoneczko dziś nam świeci!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. no, free style, to mi się podoba :D Kochana, podepnij się pod moją żabkę ;o) w niej widać podgląd zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  21. Wykonałaś śliczne tagi, piękne kolory. Grudniowe zadanie daje wiele możliwości, już intensywnie myślę. Cieszę się na kolejną edycję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulcia, super wytyczne i super inspiracja - tag to forma, która Cię kocha.
    Ja się będę z Tobą bawić nawet bez podsumowań.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne Twoje tagi Uleńko :-) Muszę się przekonać do tej formy kartki ;-)

    OdpowiedzUsuń