poniedziałek, 9 grudnia 2019

855. Shaker box - tutorial

Zapraszam na tutrorial na kartkę z recyklingowym shaker boxem. Jest to ostatni tutorial, jaki powstał w ramach mojej przynależności do Drużyny Craftowej na blogu Kreatywnym.

Kartkę wykonałam na standardowej bazie kwadratowej 15 x 15 cm. Z papieru Craft O’Clock Spring Bustling wycięłam dwa mniejsze kwadraty – 14 x 14 cm i 12 x 12 cm.


Postrzępiłam brzegi, ponieważ lubię taki styl. Jeśli nie lubisz takiej stylistyki zostaw brzegi bez strzępień. Następnie przykleiłam kwadrary od największego do najmniejszego.

Na grafice z papieru Craft O’Clock Spring Bustling odrysowałam koło od wieczka z serka i wycięłam nożyczkami.

Wiele produktów spżywczych ma takie wieczka, rozejrzyjcie się po półkach podczas robienia zakupów. Jak widzicie poniżej, moje wieczko pochodzi z serka.

Do środka mojego shaker boxa dałam kolorowe mikrokulkicekiny różnej wielkości i koloru, diamenciki oraz dżety.


Odwróciłam wieczko i wsypałam do niego moje świecidełka, następnie posmarowałam brzeg wieczka klejem i przykleiłam wycięte wcześniej kółko.

Po przyklejeniu shaker należy pozostawić do zaschnięcia kleju nie odwacając go do góry, jak na zdjęciu poniżej. Odwrócenie może spowodować przyklejenie się naszych "migotek"  do brzegów przez co shaker straci na wyglądzie.


Po wyschnięciu kleju mój shaker jest gotowy.

Gotowy shaker przykleiłam do bazy, a wokół niego na kleju dałam sznurek, który stanowi ozdobę mojej kartki i równocześnie maskuje łączenie z bazą.

Kartka jest już praktycznie gotowa. Wystarczy do niej przykleić kwiatki pasujące kolorystycznie i liście. Ja wykorzystałam liście od Craft O’Clok, które bardzo lubię i często dodaję do moich kompozycji kwiatowych.


Gotowa kartka tak się prezentuje




Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten tutorial i powstaną recyklingowe shakery.
Bedzie mi miło, jeśli korzystając z moich tutoriali będziecie mnie oznaczać (linkować) u siebie na blogach. 
Zauważyłam ostatnio tendencję do korzystania i nie wspominania ani słowem (Ewuniu nie chodzi o Ciebie i kartkę tee pee ;)). Miałam o tym nie pisać, ale ponieważ po raz któryś odnotowałam warsztaty, dla których inspiracją były mojej tutoriale i niestety ani słowa o tym... To trochę jest to przykre. Nie wnikam już czy warsztaty płatne czy darmowe, bo to nie ma dla mnie znaczenia.
Proszę szanujcie moją pracę i trud jaki wkładam w te posty, nie chciałabym wrócić do tworzenia do szuflady...


27 komentarzy:

  1. Swietna robota Ulo! Bardzo fajny pomysł z wieczkiem z serka, podoba mi sie :) no i karteczka urocza :) nie wiem Ulo czy kiedykolwiek czegos nie podlinkowalam ale jeśli tak było to przepraszam, nie było to celowe .... Usciski 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetny, przejrzysty tutorial. Jak widać prawie wszystko może się przydać, nawet wieczko od serka. Świetny pomysł, piękny efekt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo wyszło, i wygląda na proste w zrobieniu. Musze kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł z tym wieczkiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurs Ulko, w przyszłości skorzystam, link sobie zapisałam i z góry dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka świetna. Przepis na nią bardzo czytelny. Dobry pomysł na wykorzystanie "szybki" od serka. Wpisuję na listę "do zrobienia jak znajdę czas". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeslicznie wygląda Twoja kartka. Kursik bardzo fajny i przejrzysty. Pozdrawiam cieplutko Ulu😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, śliczna kartka.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, niby prosty, przezroczyste wieczko od serka, a nie wpadłam na to, żeby zrobić shaker :) Kiedyś na pewno skorzystam:) Prześliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula pomysł na shaker jest genialny! Kartka cudna Dzięki za tutorial
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleczko, piękny shaker. A ja choćbym nie wiem jak się starła, to nigdy nie udaje mi się osiągnąć efektu, żeby choć jedno świecidełko nie przykleiło się do brzegu shakera:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Recykling to zawsze dobry pomysł:)
    Świetny kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kursik! Sporo z tym pracy ale efekt wspaniały.
    Serdeczności Ulciu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka. Dziękuję, że pokazałaś kursik. Ja osobiście kartek nigdy nie robiłam, ale ciągle mnie intrygują. Może kiedyś coś mi się uda. Jeżeli tak się stanie (cud:):):)) i będzie inspirowana Twoim kursikiem z pewnością podlinkuję. Mam szacunek do pracy innych. Musimy się nawzajem szanować. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się zastanawiałam skąd wziąć takie okienka :) No nie wpadłam na to :). Bardzo fajny kurs Ulcia :)). Sytuacja, o której piszesz na końcu jest przykra :(. Wiem coś o tym :(. Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham recykling, shakery polubiłam już dawno. Kilka kartek z nimi już zrobiłam ale z wykorzystaniem wieczka od serka jeszcze nie ...... właśnie się przymierzam. Piękna Twoja kartka, czytelny kurs. Uleńko, jak zrobię kartkę wg Twojego kursu to na 100% podlinkuję (jestem uczulona w tym temacie). To przykre, że są osoby, które perfidnie korzystają z pracy innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rzekłam tak zrobiłam - kartka na podstawie Twojego tutorialu gotowa :)
      https://damurek2.blogspot.com/2019/12/kartka-urodzinowa-na-podstawie-kursu-uli.html

      Usuń
  17. Nigdy bym nie przypuszczała że takie wieczko z serka można tak wykorzystać :)
    Piękna kartka, bardzo mi się podoba i chyba taką spróbuję zrobić, oczywiście podam źródło inspiracji :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. 😍
    Super wykorzystane😋 już od dawna zbierałam wieczka okrągłe i prostokątne pod te shakerry ale brak mi zbytnio czasu, zapału 😋😋😋 mam nadzieję, że się znacznie coś robić bo mezulek zacznie sprzątać w mojej pękającej szafie, a on jest bezlitosny 😋 nie to co ja - WSZYSTKO się sprzyda😋😋😋
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny tutorial, dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Recyclingowy shaker - rewelacyjny pomysł! :D aż otworzyłam usta ze zdumienia - jakie to proste, efektowne, do tego ekologiczne ;) :) :) naprawdę super projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uleńko jesteś GENIALNA !!!
    Dziękuję za podzielenie się tym pomysłem,jeśli z niego skorzystam na pewno wspomnę o Tobie.Mam zawsze to w zwyczaju i zawsze podaję źródło inspiracji/kursu.
    Piękna karteczka z shakerem 😊
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kartka i super kursik :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń