poniedziałek, 2 grudnia 2019

853. Live online

Serdecznie zapraszamy na fp Świrów Rękodzieła, gdzie odbyły się już dwa liv'y prowadzone przez moje koleżanki z dt.

Pod kierwonictwem Patrycji robiłyśmy róże z foamiranu. Moje nie są tak piękne, jak Pati - mnie brakuje trochę cierpliwości do tego, ale są moje w całości zrobione bez wykrojników, wycięte nożyczkami, listki odbite stemple i też wyciete. Jedynym wykrojnikowym elementem są serwetki.


Film dostępny Tutaj

Natomiast pod kierownictwem Marty robiłyśmy smoczy zeszyt. No i tutaj czułam się, jak w raju. Patrycja i Ewa też zrobiły swoje bajeczne zeszyty. Mój smoczy jest trochę mroczny - bo tak mi się smok kojarzy..., jako piękne, ale zaraz grożne zwierzę.



Film dostępny Tutaj

***
Zaproszenie na live

Dzisiaj odbędzie się live kartka z kwiatami z foamiranu. Warsztat składa się z dwóch części - dziś robimy kwiaty, a za tydzień kartkę z tymi kwiatami. Dla osób uczestniczących w live przewidziana jest nagroda po każdej części:)
Tutaj można dołączyć do wydarzenia i dowiedzieć się co trzeba przygotować.

***
7 grudnia zapraszam Was na mój pierwszy i być może ostatni występ ;) Zobaczę jak się odnajdę w tym wszystkim i czy nie dam plamy. Pomieszamy trochę różne techniki i zrobimy zawieszkę.

Szczegóły Tutaj.

Natomiast Marta zaprasza do wspólnego dziergania chust. Marta będzie robić chustę mech, ja chustę Klaziena, a Ty?
Do wydarzenia można dołączyć Tutaj.

***
Zapraszam również do Patrycji na rozdawajkę. Do zgarnięcia niespodzianka, a w niej robione przez nią kwiaty z foamiranu naprawdę warto.
Zajrzyjcie Tutaj

***
Zimno się zrobiło, czas płynie jak szalony i niestety po raz kolejny odkrywam ze zdziwieniem, że nie jest z gumy i się nie rozciąga... Brakuje mi go dosłownie na wszsytko... Może po Nowym roku coś się zmienie na lepsze...
A jak u Was z czasem? Wszsytko już macie przygotowane i tylko odliczacie dni do świąt?



13 komentarzy:

  1. Uleńko różyczki sa cudowne i te kolorki. Aż wierzyć się nie chce że bez wykrojników, ale do cięcia nożyczkami też talent trzeba posiadać:-)
    Czas leci zbyt szybko. Ja mam w planach jeszcze malowanie bo część mebli juz wyniesliśmy ale mężowi trochę praca pokrzyżowała plany i mam totalny bałagan wszędzie. Jak ktoś dzwoni że chce zajrzeć to od paru dni ciągle mam jakies ale haha. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę przy Twoim live-kursie :D
    Uważam, że Twoje róże z foamiranu są naprawdę ładne :)
    Ja nawet nie zauważyłam, że coś takiego jak live-tutorial jest na grupie... dlaczego? Właśnie z tego powodu, o którym wspomniałaś - czas się kurczy, biegnie jak szalony... nie wiem co się stało z październikiem i listopadem, mamy już grudzień a ja pytam się siebie: jak? kiedy?... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula wszystko piękne i ciekawe, różyczki prześliczne.?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiatuchy :) świetne sa te kursy online :) klikam na zdjęcie rozdawajki, ale jakiś błąd pokazuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Aga nie wiem co się stało z tym linkiem, zmieniłam już :) dziękuję za info :)

      Usuń
  5. Uleńko, piękne są twoje róże, bardzo mi się podobają. A kładka wygląda jak okładka jakiejś czarodziejskiej księgi - super.
    O tak, czas pędzi jak szalony.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, będzie się działo. Trzymam kciuki! Różyczki rewelacyjne, możesz być z siebie dumna.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, róża robi wrażenie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sie dzieje twórczo u Was!!! Brawa :) ciesze sie ze sie swietnie bawicie i dzielicie swoja wiedza i doświadczeniem ! No a czas u mnie tez niestety nie jest z gumy, mam tyle planów ....:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te różyczki, duma i radość, cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne róże, a notes jest zachwycający!!! U mnie też czas nie chce wyhamować niestety :(
    Pozdrawiam Uleńko 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, zeszyt pięknie wyszedł ;*

    OdpowiedzUsuń