sobota, 14 grudnia 2019

857. Podaj dalej i wymianka

Dzisiaj trzy w jednym - podaj dalej, wymianka i powarsztatowo...

*** 
Moje skromne "Podaj dalej" dotarło do dziewczyn. W przesyłkach znalazły się anioły, tagi, szydełkowe gwiazdki, serwetki... Do przesyłki dołożyłam jeszcze ksiązki, które nie znalazły się na zdjęciach.
Podaj dalej u Bożeny Tutaj

Podaj dalej u Ann - Tutaj
***
Wzięłam też udział w wymiance na Świrach rękodzieła. Moją parą była Bożenka, od której otrzymałam taką piękną przesyłkę :)
 Ode mnie do Bożenki poleciała taka przesyłka.

***
Podczas warsztatów z Patrycją (ZPasjiPati) powstała najpierw masa kolorowych kwiatków.

A później kartka :)

***
Żyjecie już świętami? Kartki wysłane, a wszędzie wysprzątane?
Ja o świętach jeszcze nie myślę. Przeraża mnie fakt, że to praktycznie już...
Kartki jeszcze nie wysłane...
A co do sprzątania... To u mnie podobnie, jak u Ani kontroli sanepidu nie będzie, więc sprzątam, jak zawsze bez specjalnych fajerwerków... od lat tak samo.

24 komentarze:

  1. Moje kartki jeszcze nie zrobione :-( Jak zawsze działam do samych świąt ;-)
    Piękne prezenty wymiankowe i piękna wiosenna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne wymiankowe zestawy, piękne prace. A co do świat no cóż, przyjdą nawet jak nie posprzatam, choć w najbliższym tygodniu postaram się co nieco na to zaradzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wymianki i prezenty.Ja sprzątam choć końca nie widać, kartek jeszcze nie wysłałam ale ciągle jestem dobrej myśli :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne paczuszki poleciały do dziewczyn. Twoje anioły genialne.Z Bożenką również pięknie się obdarowałyście.
    Co do sprzątania to robię to regularnie więc na święta nie potrzebuję robić jakiś specjalnych porządków. Jedynie okna umyłam, bo już świata nie było widać. Karteczki wysłane, ale świąt nie lubię. Może dlatego, że pracuję w sklepie, a to bardzo nerwowy czas i klienci potrafią być tak niemili,że odechciewa się świętowania. Najchętniej spędziłabym je w domu, pod kocykiem, z kubkiem gorącej herbaty i książką, i na zabawie z moim wnusiem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kwiatki, czesc juz u mnie zsgoscila, dzsiaj zrobilam sams trxy takie i az dumna z siebie jestem bo pirkne wyszly, piekne podaj dalej i wymianka. Ja podobnie jak ty Ulcia sprzatam ja zwykle, kontroli sie nie spodziewam wiec nie szaleje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty - i te wysłane, i te otrzymane:)
    U mnie zawsze, święta na spokojnie. Wszystko planuję z dużym wyprzedzeniem i staram się tego planu trzymać:)
    Buziaczki Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiaty cudowne. Świetny ten jeleń Ci wyszedł, uwielbiam takie kolorowe prace :) Piękna wymianka, az cieszy oko. Ale cudowne śniezynki zrobiłąs <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula, piękne prace! A Święta i tak przyjdą, a porządki wcale nie są najważniejsze! U mnie też jeszcze nie czuć przygotowań a kartki mam zamiar jutro wysłać :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jakoś w miarę szybko w tym roku poszło i robiłam wszystko na spokojnie. Tak więc mam posprzątane, kartki wysłane, prezenty gwiazdkowe popakowane i do wyjazdu już jestem przygotowana. Zostały mi tylko rzeczy na "ostatnią chwile" tak jak choćby pieczenie :)
    Śliczne upominki zrobiłaś Ulka, fajnie się też wymieniłyście, ja na swoją przesyłkę z wymianki jeszcze czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna wymianka, i podaj dalej :)a kwiatów nigdy za duzo :) Dobrego adwentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość paczuszek na wymiankę świąteczna i taka od serca, bo przecież wiele serca trzeba włożyć we własnoręcznie zrobione kartki oraz inne przedmioty. Żółte kwiatuszki na kartce rozjaśniają ponure grudniowe dni. Święta u mnie? Przedarłam się w piątek przez bałagan w pokoju w którym tworzę, w sobotę praca na 4 ręce była (do północy) więc okna we wszystkich pokojach umyte, wyprane i wyprasowane firanki i zasłony już wiszą, obrusy z magla przyniesione, kartki wysłane choć jeszcze kilka muszę dorobić bo zabrakło. Strogonow chłodzi się przed zamrożeniem i właśnie pachną ciasteczka cynamonowe, które piekę. Czeka mnie jeszcze kuchnia, zakupy.......sporo jeszcze. Pozdrawiam Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zawartość, super wymianka!! Kwiatuszki wyszły ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prezenty, śliczne kawiatuszki i piękna kartka.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe te wymianki, prezenty są bardzo kreatywne:) Podoba mi się również efekt warsztatów, lubię ukwiecone kartki.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super przesyłki.:) Też wydaje mi się, że grudzień za szybko umyka. Część kartek mam jeszcze nie wysłanych. Sprzątam raczej na bieżąco i na tyle, na ile zdrowie pozwala. Pozdrawiam Ulko.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prezenty i śliczne kwiatki :D. U mnie przygotowania do świąt bez stresu, pomalutku :DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. uf... cieszę się że nie jestem sama z tym niesprzątaniem :-)
    Fajnie prezenciki poleciały w obie strony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne prezenty i kartki piękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście , moje cudeńka u mnie są od piątku. Dziękuje serdecznie, na dniach zabawę ogłoszę u siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne paczuszki z piękną zawartością

    OdpowiedzUsuń
  21. Uleńko, piękne dary przygotowałaś, anioły szczególnie przyciągnęły moją uwagę.
    Super kwiaty! Kartka z takimi samodzielnie wykonanymi kwiatami to jest coś.
    Kochana, nie przejmuj się porządkami, święta nie polegają na szale porządkowym. Ja tam w niego nigdy nie popadam, zresztą sprzątam na bieżąco, więc jakiegoś wielkiego brudu i kurzu w domu nie mam. Z przygotowaniem jedzenia też nie przesadzamy, bo co potem robić z górą żarcia? Kartki wysłałam i nawet większość podochodziła (ech, ta poczta!).
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna wymianka i prezenty które zrobiłaś dla dziewczyn Ulu! Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Ci za świetną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń