piątek, 2 grudnia 2016

409. Kartki BN 2016 - listopad podsumowanie

Wytyczna we listopadzie - zwierzak

Temat okazał się strzałem w dziesiątkę! Karteczki powstały szybko i jest to temat obfitujący w największą ilość kartek. Powstała rekordowa liczba kartek, aż 102! 

A Wasze karteczki są cudowne, zresztą zobaczcie same :)

Zapraszam do galerii naszych prac:

Monika Blezień





Bożena G
piaseiza

Aż 26 kartek!!!!



Eniutek






***
Zamieściłam tylko te zdjęcia, które zostały do mnie przesłane lub podpięte do żabki. Nie szukałam po Waszych blogach czy któraś z Was zrobiła i nie podpięła, jeżeli tak się stało to napiszcie do mnie.

Gdyby chciał ktoś do nas dołączyć to zapraszam na wytyczne grudniowe.

39 komentarzy:

  1. Wspaniała kolekcja kartek :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny zwierzyniec:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaaaaa :) ale mega wysyp pięknych karteczek :*
    A myślałm, że to mnie poniosło w tym jakże wdzięcznym temacie ;p
    Dziękuję za dodanie kartek Szymusia do podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No masz cudne i rekord pobity . Nie ma to jak trafić z tematem. A ile inspiracji !! Mnie chyba też ten temat spasował najbardziej ze wszystkich.
    Dzięki Ula za zabawę i za piękne podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeogromna kolekcja! Same cudowności. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to się wytwórcy zazwierzakowali:)))śliczne karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Toż to cały zwierzyniec !!!! Jejku jakie milutkie te zwierzątka i nawet pająk się załapał :) Super !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ wysyp wspaniałych karteczek- piękne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromne podsumowanie miesiąca! ilość kartek powalająca :) cuda dziewczyny urobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widać kobietki lubią zwierzaczki;-)
    Karteczki są przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow 101 kartek , to może w grudniowej zabawie będzie jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super karteczki powstały,a Ania i Agatka to poszalały, a myślałam że ja już przedobrzyłam z ilością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest na czym oko zawiesić;) Przepiękne karteczki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kartek ! Jak na poczcie :)
    Wszystkie ładne , podobają mi się Wioli - fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe kartki, ciężko byłoby wybrać jednego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, podziwiam wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki w jednym miejscu. Brawo dla wszystkich uczestniczek i organizatorki zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna galeria. Brawo Dziewczęta! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko! Piękny zestaw wspaniałych karteczek - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wysyp karteczek, wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze podsumowanie Ulo wspaniałe! Tak fajnie podziwiać kartki koleżanek! Dzieki:) bawiłam sie fajnie w tym miesiacu:) pozdrowionka śle:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ilość karteczek powala na kolana. Zaszalała dziewczyny w tym miesiącu 😀

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowita ilość przepięknych karteczek.
    Ja jeszcze nie robiłam ich nigdy. Ale jeśli czas pozwoli, to może się odważe popełnić jedną w grudniu i dołączyć do Was.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne wszystkie kartki, prawdziwa galeria :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobiłyśmy karteczki, a ty jeszcze to wszystko zebrałaś i opublikowałaś. To duża praca!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudeńka zwierzaczkowe powstały :-))) Dziękuję za piękne zestawienie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne podsumowanie ,a wszystkie karteczki śliczne.
    To był bardzo fajny temat ,więc nie dziwota ,że tak wszystkim spasowały zwierzaczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ zwierzyniec, kochana miałaś pracy przy podsumowaniu - Buziaki
    dziękuję za to , ze jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiekne pracy , każda jedna !
    Cuda się zadziały...zmoblizowałaś tyle osób Uleńko tą zabawą.
    A ja jestem Ci ogromnie wdzięczna...bo dzięki Tobie zakochałam się w wiadomej sprawie ;)
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wysyp samych cudownych kartek ... no bo zwierzęta są przecież cudowne :)
    Piękne kartki nam wszystkim wyszły (myślałam, że przegapiłam wysłać swoje ale są).

    OdpowiedzUsuń
  31. Imponująca ilość tych karteczek!
    Wszystkie śliczne, tylko czerpać inspiracje...

    OdpowiedzUsuń
  32. Temat był strzałem w 10! Galeria imponująca :) Wszystkie kartki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniała różnorodność - BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zatrzęsienie kartek! A każda inna, każda śliczna, każda zrobiona z sercem! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie się prezentuje wspólna kolekcja kartek. Ula dzięki, że Ci się chce tworzyć wytyczne comiesięczne i całą całoroczną zabawę. Cmok:))

    OdpowiedzUsuń