piątek, 1 września 2017

551. Kartki BN 2017 - wrzesień_wytyczna

Wytyczna na wrzesień - Trzej Królowie/świąteczna babeczka

Wiem, wiem jesteście zmęczone religijnymi motywami... dlatego w tym miesiącu są dwa tematy do wyboru :) Każda z Was wybiera temat, który bardziej jej odpowiada i wykonuje kartkę. Oczywiście, jak ktoś chce może wykonać kartki na obydwa tematy.
Ja w tym miesiącu zaszalałam i mam dla Was aż cztery kartki.






  Bazę babeczki możecie znaleźć Tutaj.




Banerki dla chętnych


Na Wasze karteczki czekam do końca września. Linkujecie je pod tym postem. 
Proszę Was, jeśli robicie więcej niż jedną kartkę w danym miesiącu zróbcie kolaż lub zdjęcie grupowe wszystkich kartek bardzo ułatwi mi to pracę.
Gdyby ktoś chciał się przyłączyć to zapraszam do zasad ogólnych Tutaj.
***
Z pośród osób, które wykonają karteczki z trzech kolejnych miesięcy moja prywatna maszyna losująca, wylosuje jedną osobę, która otrzyma bon na 50 zł do zrealizowania w sklepie ...  Osobę, która wygrała ogłoszę wraz z wytycznymi na październik.


42 komentarze:

  1. temat babeczka bardzo mi sie podoba, a Twoje karteczki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, na to czekałam krojąc paprykę i cebule do sosu spagetti na zimę:) fajne tematy Ulus i cudne karteczki, świetna ta z balwankiem i ta w kształcie babeczki! Brawa dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, będę myśleć na którą się zdecydować.. a Twoje karteczki mnie zauroczuły od słodkiego bałwanka do wypasionej babeczki, świetne kartki zrobiłaś Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa byłam co tym razem wymyslisz;) Na pewno zmierzę się z tematem.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wytyczne są super:)Piękne interpretacje przygotowałaś, ale kartka w kształcie babki no po prostu rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne tematy wymyśliłaś, Uleńko!
    Na babeczkę już dawno miałam ochotę, więc na pewno się pojawi, a o temacie królewskim jeszcze pomyślę.
    Twoje kartki są prześliczne - zachwyciła mnie ta babeczkowa forma.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne tematy i wreszcie doczekałam sie Trzech Królów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no cudne tematy dziewczyny poszaleją:)
    twoje sympatyczne w formie babki genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadszedł wrzesień. Można już bez wyrzutów zabrać się za świąteczne rękodzieło :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się podobają wrześniowe tematy. Mam nawet wyszytą babeczkę ;-)
    Może będzie łatwiej !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne temaciki Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tamtym miesiącu się nie wyrobiłam, ale takich fajnych tematów teraz nie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Temat z babeczką jest świetny!
    Piękne inspiracje dla nas przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ula super tematy , chyba zrobię obie kartki :-) A Twoje wyszły świetnie , grafika z bałwankiem cudna.
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne tematy :-D twoje karteczki przepiękne! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi przypadły tematy,chyba się skuszę na oba 😉
    Twoje karteczki,jak zwykle są cudne 😍
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie super tematy, trzeba więc teraz usiąśc nad karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A tam zmęczeni :) Tamte motywy też są piękne, a te na pewno radosne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki!:) Dzięki za uwzględnienie mojej preferencji.;) Oba tematy bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki i świetne tematy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje karteczki Ula są świetne, a wytyczne bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. No to super :-) dla każdego coś dobrego. Może uda mi się zrealizować oba tematy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie zaszalałaś, bo wszystkie cztery kartki są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne tematy,dam radę mimo natłoku spraw.
    Piękne karteczki przygotowałaś
    Pozdrawiam Ulcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Uleńko, porywam banerek z Trzema Królami, bo ten temat wybieram.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie wiem co wybiorę ale Twoje karteczki Uleńko bardzo mi się podobają.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ulka karteczki świetne. A ta babeczkowa forma rewelacyjna. Tematy fajne dzięki babeczkom słodko we wrześniu się zrobi:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uleńko! Urocze wszystkie karteczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastyczne kartki zrobiłaś Ulu:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne tematy!! Kto wie może zrobię obie:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się tematy i karteczki super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem, który temat wybiorę, ale oba mi sie podobają. Szczególnie twoje karteczki. Kotkowa babeczka jest urocza 😃

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyznam się bez bicia, że wolę neutralne tematy na kartkach świątecznych (co nie znaczy, że mam opory z użyciem religijnych). Ja już wypadłam z gry ale ... jak nie zapomnę kartki z babeczką zrobić to się pochwalę :) A Twoje kartki jak zawsze są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczne są te Twoje karteczki, szczególnie te z babeczkami:-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Uleńko zrobiłaś przepiękne kartki :) Tematy na wrzesień dają wiele możliwości interpretacji.

    OdpowiedzUsuń
  36. Już wybrałam temat- babeczkę, ale może skuszę się też na drugi i będą dwie karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne karteczki zrobiłaś:)))może i ja się pokuszę i jeszcze raz spróbuję podejść do kartek:))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie superaśne tematy :) Muszę mieć ciutek czasu na wybranie . Twoje są prześliczne Uleńko . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Uleńko jeszcze raz bardzo dziękuję i zgłaszam moje dwie kartki na wrześniowe wyzwanie zrobiłam oba tematy bo nie mogłam się zdecydować.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana Twoje karteczki są piękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ula, z małym poślizgiem pojawiła się u mnie wrześniowa kartka. Gapa ze mnie bo kartka zrobiona została jeszcze w zeszłym tygodniu a ja zupełnie zapomniałam opublikować post :)

    OdpowiedzUsuń