piątek, 1 maja 2020

892. Kartki BN - wytyczna maj 2020

Witajcie!
Wspaniałe kartki wykonałyście i ile w nich słodkości. Dziękuję za wszsytkie życzenia. Jeszcze nie dotarłam do wszsytkich, aby skomentować, ale nadrobię to - WY wiecie :)

W maju robimy kartkę do wyboru:
1. niekończącą się kwadratową kartkę - tutorial na YT Tutaj
2. niebieski + brązowy - forma dowolna 
3. = 1 + 2

***
Wyczytałam, że forma gwiazdy za mała, więc informuję, że z tego tutorialu wychodzi kartka o wymiarach 12x12cm (każdy kwadrat o boku 6cm). Jeśli ktoś chce większą kartkę musi wystratować z większego kwadratu pierwszego.
***

Co do dwójki - to nie musi być kartka tylko w tych dwóch kolorach, ale elementy niebieskie i brązowe, żeby były dominujące.

Kartką  niekończącą się można bawić się bez końca ;)

Moja kartka - trochę koślawa, nie mam serca do papieru ostatnio...
Dziewczyny, które pokuszą się o niekończącą się kartkę weżcie sobie papier o gramaturze podobnej do tej z filmiku, czyli około 130..., ja chciałam z grubszego i robiłam dwa razy. Da się zrobić, ale ciężko się rozkłada potem - przynajmniej u mnie.




Filmik, bo bez tego trudno zobaczyć o co chodzi w tej kartce

Do wykonania kartki użyłam papiery:



Banerek dla chętnych

Żabka czeka do końca maja.

***
W związku z problemami z żabką krótka instrukcja
1.Skopiować link swojego posta i wkleić
2. Wpisać tytuł - będzie się póżniej wyświetlał w żabce
3. Podać aders email lub wpisać swoje imię
4. Kliknąć From Web
Wyświetli się poniżesz okno - wybrać zdjęcie, które checie, żeby było widoczne i kliknąć.

Zdjęcie pojawi się w nowym oknie. Można dopasować, która część zdjęcia będzie widoczna w żabie, a następnie kliknąć i gotowe!

Powodzenia!

23 komentarze:

  1. Tak byłam ciekawa co tym razem wymyślisz , ale na taką kartkę nie wpadłam. W sumie to zawsze ją chciałam zrobić . Na filmiku wyglada prosto. sie zobaczy co z tego wyjdzie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Robiłam już kiedyś podobną kartkę, nawet kilka. Takiej ,,kwadratowej,, jeszcze nie :) Piękne papiery, aż szkoda ciąć :)
    Dziękuję Ula za radę by wziąć cieńszy papier.
    Pryjemnego weekendu ...

    https://damurek2.blogspot.com/2018/09/czarodziejska-kartka-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo.....nie uwierzysz, zanim zajrzałam do Ciebie obejrzałam filmik jak taka kartkę zrobić , od dawna miałam ochotę na taką formę. Przymierzałam się, myslalam...Super zadanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te papiery i forma ciekawa ale ja chyba zostanę przy klasyku. Muszę się w końcu zmobilizować do tego kartkowania bo już prawie półrocze a ja dopiero z jedną kartką jestem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną motywującą kartkę przygotowałaś :) wow ale pomysłowo "zakręcona" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kompozycja:) Ogromnie mi się podobają takie składaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka Uleńko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam już taką wielkanocną prostokątną u Hubki, Twoja kwadratowa wygląda piękniej.
    Ale raczej sobie formę daruję w tym miesiącu ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super inspiracja, Ulciu. Niekończącą się kartkę robiłam dwa razy, więc to będzie mój trzeci raz:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak czułam! Tak czułam! Nawet mi się dziś śniła! Z wielką chęcią podejmę to wyzwanie, ale chyba obędzie się bez krzyżykowej wstawki.

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, ja zapomniałam do ciebie kartkę kwietniową zrobić.
    Tę majową zrobię na pewno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Zaraze zerknę na filmik ... Bedzie wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ula, czy Ty wiesz, ile ja się naszukałam tych papierów?! Zapomniałam, że to ITD i szukałam, googlałam, cudowałam i nic! Dzięki Ci! Ale ja nie wiem, czy będę miała odwagę je pociąć. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci, że ja sobie dwie grafiki źle rozcięłam... nie mogę tego przeżałować... myślę jak je teraz wykorzystać

      Usuń
  14. Och, jaka cudna. W kwietniu nie ogarnęłam tematu chyba, już nie pamiętam nawet, ale tę to muszę zrobić koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. No i zrobiłam. Ale papier bazowy miałam lekko sfatygowany i na zdjęciach niechlujnie to wygląda. Ciekawe, że na żywo tego tak nie widać... Przyjdzie zrobić jeszcze raz.;) Trochę wycinania i klejenia jest, ale fajna zabawa na koniec.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna forma kartki i wspaniała inspiracja.
    Serdeczności Ulciu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te papiery ze zwierzątkami. Dziękuję za filmiki i tutoriale - to dla mnie duża pomoc. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jednak kartka w tradycyjnej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękna kartka. Zwierzątka śliczne. Moja kartka już gotowa muszę tylko posta opublikować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Znowu ciekawe wytyczne :) Forma mi znana, ale kwadratowej jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń